مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با هدف مشخص به تيم ملي آمده‌ام و تا به جام جهاني نروم، خداحافظي نمي‌كنم.

رحمان رضايي درباره شايعه خداحافظي اش از تيم ملي پس از حضور در تمرين ديروز تصريح كرد: نمي‌دانم حضور من بر سر تمرينات تيم‌ملي گناه است؟ من روز گذشته

براي اينكه از تمرينات جديد باخبر شوم به كمپ تيم ‌ملي رفتم اما نمي‌دانم دوباره چرا بعضي‌ها قصد حاشيه سازي‌ دارند. من تا زماني كه به جام جهاني 2010 افريقاي جنوبي نروم قصد خداحافظي ندارم.
وي افزود: به آنهايي كه حاشيه سازي مي كنند پيشنهاد مي‌كنم به جاي پرداختن به اين حرف و حديث‌ها به تيم ملي كمك كنند و نه اينكه فقط شعار بدهند و دنبال حاشيه‌سازي باشند.
رضايي در خصوص بازي روز چهارشنبه پرسپوليس مقابل بنياد‌كار ازبكستان اظهار داشت: بازي سختي در پيش داريم. بازيكنان ما بايد از لحظه‌ها در اين ديدار حساس استفاده كنند. بنياد‌كار نشان داده تيمي حرفه‌اي است و همين مورد كار ما را سخت مي‌كند.
وي اضافه كرد: با تمام اين شرايط مطمئن باشيد وحشتي كه بر تن بازيكنان بنياد‌كار است را نمي‌توان توصيف كرد. آنها مي‌داند پرسپوليس در اين بازي صد هزار تماشاگر را همراه خود دارد.
مدافع پرسپوليس در خصوص حضور ريوالدو در تيم بنياد‌كار گفت: ريوالدو بازيكن بزرگي است اما در حال حاضر فاصله زيادي با گذشته خود دارد. البته اين بازيكن همين حالا نيز مي‌تواند مرد لحظه‌ها باشد و هافبك‌ها و مدافعان ما بايد در مقابل او حرفه اي عمل كند.

رضايي در خصوص نيمكت‌نشيني‌اش خاطرنشان كرد: من در ايتاليا بازي كرده‌ام كه فوتبال حرفه‌اي دارد و ياد گرفته ام كه اعتراض نكنم. تابع نظر كادر فني هستم و اميدوارم در بازي مقابل بنياد‌كار به من اعتماد شود تا به هدف بزرگم قبل از سفر تيم ملي به چين برسم و آمادگي كامل داشته باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)