کاری کردنداستقلالی ها دل شان برای پرسپولیس بسوزد

مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گویی با خبرآنلاین  گفت: سر تمرین پرسپولیس دعوا راه انداختند تا کسی سراغ مقصر اصلی را نگیرد. مردم هم می دانند همه این ها فیلم است.

احمدرضا عابدزاده همچنان می تازد. او که از ابتدا یکی از منتقدان اصلی حبیب کاشانی و مدیریت پرسپولیس بود حالا با اتفاقاتی که رخ داده، با جدیتی بیش از قبل لب به اعتراض می گشاید. او در جدیدترین گفت و گویش با خبرآنلاین؛ نوک پیکان انتقاداتش را به سوی مدیر پرسپولیس می گیرد.

از بازی داربی شروع می کنیم و احمدرضا عابدزاده می گوید: «داربی را دیدم خیلی عالی بود. پرسپولیس هیچ وقت این قدر خوب بازی نکرده بود! بازی را در ورزشگاه دیدم کلی لذت بردم! همه بازی دست شان بود ، آخر بازی هم که طرفداران حسابی تیم را تشویق کردند.»

او طعنه می زند و وقتی می پرسیم؛ می گوید: «این را نگویم چه باید بگویم؟ مگر بازی را ندیدید؟ استقلال دو تا زد ، دو تا زد به تیر و چند تا گل خالی هم نزد. پرسپولیس کی تا قبل از این در داربی این طوری بازی کرده بود؟ معلوم است که باید ناراحت باشم. بعد هم که آقایان رفتند خودشان را پنهان کردند تا توپ بیفتد در زمین پیشکسوت های تیم. خسته شدم این قدر مجبور شدم جوابگوی مردم باشم.»

احمدرضا؟ چرا او باید پاسخگو باشد؟ و پاسخ می دهد: «من باید جواب مردم را بدهم چون کسی جواب شان را نمی دهد. یعنی اصلا کسی نیست که جواب شان را بدهد. بیایید ببینید مردمی که می آیند به مغازه ام، چه حرف هایی می زنند و دل شان چقدر خون است. دختر و پسر می آیند و از عصبانیت نمی دانند چه باید بکنند. حتی به من و امثال من هم گلایه می کنند که  چرا سکوت کردیم. معلوم است وقتی مسئول تیم خودش را پنهان کرده ، منی که در تیم نیستم باید جوابگوی مردم باشم.»

او ادامه می دهد: «این آقایان کجاست؟ چرا هیچ کس نمی بیندشان؟ چرا خودشان را پنهان کرده اند؟ تا کی می خواهند به کارهای شان ادامه بدهند؟ تیم نتیجه نگرفته و رفته ته جدول. اصلا استیلی مقصر است ؛ چرا او را سیبل کردند و خودشان را نشان نمی دهند؟ این ها نباید جواب بدهند؟ بیایند بگویند چرا تیم به این روز افتاده . اصلا کار خودشان است. الان سیاست این است که استیلی سیبل باشد. حالا نوبت به او رسیده. یک عده معلوم الحال سر تمرین به محمد نوری فحاشی می کنند. حالا نوری شده بازیکن بی غیرت؟ اصلا مگر باقی بازیکنان در زمین چه کار کردند که نوری کم فروشی کرده باشد؟ این کارها فیلم است و مردم هم خیلی خوب ، همه چیز را درک می کنند.اصلا بچه ها توانستند فوتبالی که بلدند را نشان بدهند؟ می دانید چه کار کردند که این بچه ها اینقدر استرس دارند؟ تیم قهرمان می شود ، 10 درصد از قراردادهای بازیکنان کسر می کنند. من را انداختند بیرون هیچی . دایی را انداختند بیرون مهم نیست با بقیه چرا این کارها را می کنند؟ چرا می گذارند به بچه های مردم تهمت زده شود؟»

احمدرضا بی آنکه وقفه ای در حرف هایش بیاندازد ؛ یک نفس به پیش می رود: « کسی که باید جواب بدهد پنهان شده. من خیلی حرف ها برای گفتن دارم. این ها فکر می کنند فقط  خودشان نماز و روزه می خوانند. انگار که ما بچه کافر هستیم. رفتند در این تیم ها که خدمت کنند و مشکلات دو تیم حل شود اما چرا پرسپولیس رفته ته جدول؟ کی تا حالا این اتفاق سابقه داشته؟ آقایان از جلسه های مهم کاری تان بیایید بیرون بیا بیرون سری به خیابان بزنید خیابان ببیند مردم چی می گویند. تو این چند روز هر جایی که رفتم فقط جواب مردم را دادم. می دانید مردم چقدر ناراحتند؟ کار به جایی رسیده که استقلالی ها هم افسوس پرسپولیس را می خورند. طرفداران استقلال می گویند اگر ما جای شما بودیم نمی دانستیم این حال روز را چطور باید تحمل می کردیم. اعصابم خیلی خرد است.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)