مرجع خبری پرسپولیس : ابراز نارضایتی های هواداران پرسپولیس از وضعیت بی سابقه این تیم در تاریخ 40 ساله اش به شدت گسترش پیدا کرده است.

 

پس از هجوم اینترنتی هواداران پرسپولیس به صفحه هواداران مصطفی دنیزلی در شبکه اجتماعی که واکنش این مربی را نیز به همراه داشت اکنون فضای مجازی بیش از هر زمان دیگری بستر تاثیرگذاری هواداران پرسپولیس شده است. بار اول در ناکامی های ابتدایی فصل پرسپولیس بود که پس از شکست های تیم پرسپولیس جمعی از هواداران این تیم در مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شده و خوستار برکناری عوامل ناکامی شدند.

 

آنها در نهایت با هدایت مسئولان وارد ساختمان باشگاه شده و در دیداری رو در رو و محترمانه خواهان کناره گیری حبیب کاشانی شدند. کاشانی هم در پاسخ به آنان گفت که از طرف دولت مامور شده است و اختیار کناره گیری ندارد.

 

اما دور جدید اعتراضات هواداران پرسپولیس پس از شکست سنگین این تیم در داربی هفتاد و یکم پایتخت شکل گرفت که در آن پرسپولیس با تحمل سنگین ترین شکست 16 سال اخیر خود به رده پانزدهم جدول سقوط کرد.

 

همین موضوع سبب شد هواداران تیم بار دیگر در ورزشگاه خواستار عذرخواهی و برکناری عوامل ناکامی شدند. پس از این اتفاق هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی بار دیگر تصمیم به انتقاد دسته جمعی گرفته اند.

 

علی محدثی مسئول یکی از صفحات اجتماعی هواداران پرسپولیس در گفتگو با مرجع خبری می گوید :«سه شنبه قرار است دوباره در محل باشگاه جمع شویم و خواهان استعفای مدیرعامل باشگاه شویم. وی ادامه می دهد: هواداران از وضعیت تیم به ستوه آمده اند و دیگر حاضر نیستند این وضع را تحمل کنند. این هوادار پرسپولیس در خصوص دلایل اعتراض خود می گوید: پرسپولیس علاوه بر اینکه نتیجه نمی گیرد باعث تحقیر ما شده است. سابقه نداشته مسئولان استقلال برای ما دلسوزی کنند. ما تا به حال اکثر بازی هایمان با تیم های ته جدولی بوده  که با شکست و تساوی به پایان رسیده و تیمی که 3 مسابقه از 7 مسابقه اول خود را می بازد امکان ندارد در مسیر قهرمانی قرار بگیرد. ما از مسئولان می خواهیم پیشکسوتان دلسوز تیم از جمله پروین ، دادکان ، انصاری فرد هدایت تیم را بر عهده بگیرند تا بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.»

 

عده ای دیگر از هواداران پرسپولیس تصمیم گرفته اند با ارسال فایل های صوتی به برنامه نود نسبت به شرایط بی سابقه تیم خود اعتراضشان را نشان دهند. وضعیت بی سابقه این تیم در طول تاریخش باعث بروز خلاقیت های هواداران این تیم شده است.

 

گفتنی است گردهمایی قبلی هواداران پرسپولیس که از طریق شبکه های اجتماعی هواداری شکل گرفت به صورت غیررسمی و در خیایان روبروی باشگاه تشکیل شد.

 

انتهای گزارش مرجع خبری پرسپولیس – کانون هواداران پرسپولیس – خبرگزاری پرسپولیس اف سی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)