مرجع خبری پرسپولیس : کاشانی را مدیرعامل استقلال کنید !

قلمم روی کاغذ نمی رود! نمی دانم چگونه بنویسم ، واقعا شوک بزرگی بود پرسپولیسی ها همه منتظر شوک بزرگی به بدنه باشگاه بودند تا از این اوضاع اسفناک رهایی یابند اما به یکباره شوکی به بزرگی یک سونامی همه آرزوهای هواداران پرسپولیس را با خود برد ، هوادارانی که گمان می بردند بالاخره بعد از سال ها دوباره مدیری ورزشی همچون محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس خواهد شد و با بازگشت مربی بزرگی چون دنیزلی دوباره روح تازه ای به کالبد نیمه جان پرسپولیس خواهد دمید .

 

اما چنین نشد و دوباره قدرت اشخاص سیاسی به توان مدیران ورزشی چربید و محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس شد ، نمی دانم چه مدت زمانی به طول خواهد انجامید تا این مدیر جدید بفهمد که در فوتبال سیستم 4-4-3 وجود ندارد اما می دانم در این شرایط امیدی به بقای پرسپولیس در لیگ برتر هم در اعماق ذهن هواداران وجود ندارد به حق باید گفت سرخورده تر از این هوادار در دنیا وجود نخواهد داشت ، شاید مدیران کشوری ندانند اما ریورپلات تیمی بود که پس از 100 سال به دسته 1 فوتبال آرژانتین سقوط کرد و پرسپولیس هم در این مسیر گام بر می دارد!

 

روان این هوادار از آنجا بیشتر آزرده خاطر می شود که چرا باشگاه رقیب که او هم توسط دولت اداره می شود باید اینگونه در بازار نقل و انتقالات بمب ترکانده و از همه تیم ها سرتر باشد ؟ آیا این دو تیم که از یک طریق تغذیه می شوند چرا نباید بتوانند مثل هم رقابت کنند ؟ هر دو آخر یا هر دو در رقابت سالم قهرمانی !؟؟

 

مسلما تنها تفاوت این دو تیم مدیریت این دو تیم است که یکی بر ارزش های قانونمندی پایدار و دیگری به هر طریق قانون گریزی را سرلوحه قرار داده و تیمش را قدرتمند تر از همیشه راهی میادین می کند !

به عنوان یک هوادار پرسپولیس از مسئولین نمی خواهم مدیری ورزشی را برای پرسپولیس انتخاب کنند چون می دانم حتما صلاح و مصلحتی هست که این امر اتفاق نمی افتد فقط از مسئولین محترم دولتی و وزارت ورزش محترمانه تقاضا داریم یک مدیر لایق و پاک کارآمد غیرورزشی همچون محمد رویانیان را برای استقلال انتخاب کنند تا به اوضاع این باشگاه هم سر و سامانی دهد و این دو باشگاه هر دو مدیری قوی و توانمند داشته باشند و فقط پرسپولسی ها از این نعمت برخوردار نشوند ، لذا بنده حقیر حاج حبیب کاشانی را برای اخذ سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال پیشنهاد می نمایم .

 

در پایان از همه مسئولین کشوری که طی دو سال گذشته تلاش شبانه روزی خود را به بهترین نحو برای انتخاب این هیئت مدیره گذاشتند سپاسگذارم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)