مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس صبح امروز در کنار علی پروین نخستین بار در تمرین این تیم حاضر شد.

 

به نقل از خبرآنلاین، رویانیان دو روز پس از معرفی به عنوان مدیر جدید پرسپولیس ، همراه با علی پروین به تمرین پرسپولیس رفت. تمرین که با رفتن کاشانی از تیم، محلش هم عوض شده و رفته به مقر صنایع دفاع در نوبنیاد، در ورزشگاهی نظامی تا کمپ پرسپولیس که گفته می شود حمید استیلی از چمنش گلایه داشته، خالی بماند.

 

رویانیان در این تمرین که 10 یا 20 نفری هم تماشاگر داشت، به جمع بازیکنان رفت و دقایقی برای شان سخن گفت. او که پروین سایه به سایه اش حرکت می کرد، دقایقی از این گفت که گذشته ها گذشته و حالا باید همه دست در دست هم، به فکر آینده باشند.

 

 

از اینکه باید باخت در داربی را فراموش کنند و متمرکز باشند روی بازی یکشنبه در لیگ. بازیکنان تمرین تاکتیکی در دستور کارشان بود و ستاره تیم یعنی علی کریمی که این روزها شایعه شده با آمدن پروین، خیلی دل و دماغ گذشته را ندارد، جدا از سایرین برای کشیدگی پایش به تنهایی می دوید و تمرین می کرد.

 

 

در همین دقایق، اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه، خود را به مدیر جدید رساندند و چند کلامی با او گرم گرفتند. بحث شان روشن بود: «سردار؛ لیدرها پدر تیم را در آوردند. اگر می خواهید تیم موفق باشد، جلوی شان را بگیرید و اخراج شان کنید.»

 

 

رویانیان که خیلی از این ادبیات خوشش نیامده بود، رو به گوینده جمله کرد و گفت: «پسر جان تو جوانی، من نمی توانم این ها را بیرون کنم. من که نیامدم اینجا یکسری را بیرون کنم و یکسری جدید را بیاورم. می خواهم اینجا توازن برقرار باشد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)