مرجع خبری پرسپولیس : ديدارتيم فوتسال پرسپوليس درهفته پنجم ليگ برتر، چهار بر دو به نفع سرخپوشان به پايان رسيد كه مديرعامل باشگاه پرسپوليس اين ديدار را از نزديك تماشا كرد ؛ وي درحاشيه اين ديدار گفت: هدف ما پيشرفت ورزش پرسپوليس است و فوتسال هم ازاين قاعده مسثتني نيست و از آن حمايت مي‌كنيم.

محمد رويانيان اظهار كرد: به من تكليف كردند و آمدم به پرسپوليس تا به عشق 30 ميليون طرفدار، امتحاني پيش خدا و مردم ايران پس دهم. تمام تجربه‌اي كه درزمينه مديريت حوزه‌هاي اجتماعي و رسانه‌اي دارم راهزينه مي‌كنم و چيزي هم نمي‌خواهم .

وي افزود: از من گذشته است كه دنبال شهرت و اسم و رسم باشم. بايد مشكلات مالي، اعتباري ، پشتيباني و اجتماعي باشگاه را حل كنم و كاري به مسائل فني ندارم.از هيات مديره كه افرادي مثل علي پروين و پنجعلي در آن هستند خواستم كه يك كميته فني قوي‌اي درست كننند كه دائما بازيكنان را از نظر فني حمايت كنند و توسعه دهند . كار ما هم توسعه تخصص بازيكنان همه رده‌هاست.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين با اشاره به اينكه هدفش حرفه‌اي كردن بازيكنان و تماشاگران پرسپوليس است ، خاطرنشان كرد: به هيچ كس وابستگي ندارم و هيچ كس را هم كنار نمي‌گذارم. تمام پيشكسوتان پرسپوليس را جمع مي‌كنم تا به ما كمك كنند. اگر هم نيايند به مردم مي‌گويم كه فلاني به ما كمك نكرد.

پس از حضور رويانيان در بازي تيم فوتسال پرسپوليس ، رضا كردي سرمربي تيم پرسپوليس از وي درخواست كرد تا به اتفاق حسين شمس در جلسه‌اي خصوصي خواسته‌هايشان را مطرح كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)