مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوري انگيزه‌هاي زيادي دارد كه با بازي خوب مقابل فجرسپاسي ، حاشيه‌هايي كه پس از داربي برايش پيش آمده بود را پاسخ دهد.

 

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس درباره تغيير و تحولات انجام شده در اين باشگاه و آمدن مدير عامل جديد، اظهار كرد: اميدوارم هيات مديره جديد بتواند به پرسپوليس كمك كند، البته كاشاني هم در زمان حضور خود زحمات زيادي براي پرسپوليس كشيد و خود من يكي از بهترين سال‌هاي بازيگري‌ام را فصل گذشته و در زمان مديريت كاشاني پشت سر گذاشتم.

وي درباره تاثير حضور علي پروين در هيات مديره پرسپوليس گفت: به هر حال پروين هميشه اسطوره باشگاه پرسپوليس بوده و خواهد بود. هواداران و مردم ما پروين را خيلي دوست دارند و اين مي‌تواند به ما كمك كند، اميدوارم هيات مديره جديد براي پرسپوليس مفيد واقع شود و بتوانيم به روزهاي اوج خود بازگرديم.

 

نوري درباره ديدار بعدي پرسپوليس كه در خانه فجر سپاسي برگزار مي‌شود، گفت: بازي بسيار سختي در پيش داريم. اين بازي براي ما اهميت خاصي دارد و همه بازيكنان و به ويژه‌ خود من انگيزه‌هاي زيادي براي اين ديدار داريم، دوست دارم در اين بازي براي پرسپوليس گل زني كنم تا حاشيه‌هايي كه برايم به وجود آمده را از خود دور كنم.

 

وي درباره بحث‌هايي كه پيرامون نحوه بازي او در بازي مقابل استقلال به وجود آمده بود و در تمرين پرسپوليس برخي ليدرها او را به كارشكني متهم كرده بودند، گفت: اين صحبت‌ها را افرادي كه دنبال جو سازي هستند به وجود آورده بودند، به هر حال اين گونه حاشيه‌ها هميشه دور و بر يك بازيكن بزرگ وجود دارد و اين نشان مي‌دهد كه من توانسته‌ام بازيكن بزرگي در پرسپوليس باشم. با بازي خوب مقابل فجر سپاسي جواب اين حاشيه سازان را خواهم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)