مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس بعد از کسب اولین برد تیمش در لیگ 90 گفت: باید فیروزصفه را با گل‌های بیشتری شکست می‌دادیم و در واقع برد 4 بر 2 بدترین نتیجه ممکن برابر این تیم بود.

 

رضا کردی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. با توجه به حضور 2 ماهه‌ام در فیروزصفه، این تیم را خیلی خوب می‌شناختم. فیلم بازی‌هایش را نیز در اختیار داشته و کاملا آنها را آنالیز کرده بودیم.

در این مسابقه موقعیت‌های زیادی داشتیم و باید با اختلاف بیشتری آنها را شکست می‌دادیم. در واقع برد 4 بر 2 بدترین نتیجه‌ ممکن بود که برابر این تیم به دست آوردیم.

وی ادامه داد: حضور رویانیان مدیرعامل باشگاه و همچنین صانعی و فراشی سرمربی و مربی تیم ملی در این مسابقه باعث افزایش روحیه بچه‌های‌مان شده بود. رویانیان در رختکن هم حضور پیدا کرد و به بچه‌ها روحیه داد. او گفت که فوتسال را بیشتر از فوتبال دوست دارد و مشکلات تیم را حل خواهد کرد.

سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: با این برد نسبت به اتمام ناکامی‌های تیم خیلی امیدوارم. ما برابر علم‌وادب و ماهان هم می‌توانستیم پیروز شویم و بچه‌ها خیلی خوب بازی کرده بودند. من با توجه به شناختی که از بازیکنان این تیم داشتم، مسئولیت پرسپولیس را بر عهده گرفتم. جایگاه فعلی این تیم در جدول رده‌بندی لیگ، کاذب است و با توجه به شرایطی که برای تیم ایجاد شد و روز پیش از آغاز لیگ قرار بود تیم منحل شود، طبیعی بود که این نتایج را کسب کنیم.

 
کردی افزود: هنوز هم به تیمی که مد نظر من و حسین شمس است تبدیل نشده‌ایم اما تلاش‌مان این است که نتایج بهتری کسب کنیم. همچنین باید به خاطر دعوت از بهروز جعفری به تیم ملی، از صانعی تشکر کنم. امیدوار هستم که روز به روز تعداد ملی‌پوشان‌مان افزایش پیدا کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)