مرجع خبري پرسپوليس: سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی با اشاره به دشوار بودن کار تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان فریب جایگاه تیم پرسپولیس را نمی خوریم و با قدرت به مصاف این تیم خواهیم رفت.

احمد کلانتری افزود: بدون شک بازی آسانی را مقابل تیم پرسپولیس پیش رو نخواهیم داشت. پرسپولیس در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده و در رتبه پانزدهم جدول ایستاده است و به دنبال جبران در دیدار با فجر است.

وی با تاکید براینکه جایگاه پرسپولیس در جدول رده بندی خیلی از واقعیت‌ها را نشان نمی دهد، افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است، حتی اگر رتبه پانزدهم جدول را در اختیار داشته باشد. ما نه فریب جایگاه پرسپولیس را می خوریم و نه امتیازهایی که این تیم تا به امروز از دست داده است.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس تیم بزرگی است و تیم‌های بزرگ بالاخره خود را پیدا می کنند. با این پیش زمینه فکری همه جوانب امر را برای رویارویی با پرسپولیس مدنظر قرار داده‌ایم و آماده می شویم با یک تیم باریشه و بزرگ بازی کنیم نه تیم پانزدهم جدول.

کلانتری با تاکید بر اینکه به خوبی با نقاط ضعف و قوت تیم پرسپولیس آشناست، افزود: پنج، شش دیدار اخیر پرسپولیس به غیر از دربی تهران را مورد ارزیابی قرار داده‌ایم. دربی تهران یک بازی خاص است به همین خاطر این بازی را محک خوبی برای بررسی شرایط پرسپولیس قرار ندادیم و آن را از فهرست آنالیز خود خارج کردیم. ما با شناخت از نقاط ضعف و قوت پرسپولیس دست روی نقطه ضعف‌های این تیم می گذاریم و نقاط قوت این تیم را کنترل می کنیم تا به نتیجه مورد نظر خود دست یابیم.

وی امیدوارانه از حضور تماشاگران شیرازی در ورزشگاه حافظیه برای تماشای دیدار این تیم مقابل پرسپولیس یاد کرد و گفت: بدون شک برای این بازی تعداد زیادی از تماشاگران و علاقمندان به تیم فجر از شهرهای مختلف استان فارس به ورزشگاه حافظیه شیراز خواهند آمد. به همین منظور از مسئولان برگزاری بازی درخواست کرده ایم تنها 10 درصد از سکوهای ورزشگاه را در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار دهند تا ما نیز به خوبی از امتیاز میزبانی بهره مند شویم.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با اشاره به اینکه تیمش بازیکن محروم و مصدومی برای دیدار با پرسپولیس ندارد، افزود: هیچ وقت از جایگاهی که در جدول داریم، راضی نخواهیم بود. هر جای جدول که جای داشته باشیم، به پله های بالاتر فکر می کنیم. اعتقاد دارم اگر برای خود جایگاه متصور شویم با رسیدن به آن جایگاه درجا خواهیم زد و پیشرفت روز به روز و هفته به هفته تیم محقق نخواهد شد.

کلانتری با امیدواری از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: خیلی امیدوارم با یک فوتبال منطقی، تیم پرسپولیس را در اجرای برنامه‌هایش ناکام بگذاریم و با اجرای برنامه‌هایی که مدنظر داریم به سه امتیازی بازی دست یابیم.

وی در خاتمه با اشاره به شرایط دشوار حمید استیلی در تیم پرسپولیس گفت: استیلی از دوستان خوب من است که از سالیان قبل او را می شناسم. صرفنظر از نتیجه‌ای در بازی فجر – پرسپولیس رقم می خورد، امیدوارم مدیران باشگاه پرسپولیس به حمید استیلی که از مربیان جوان فوتبال ایران است، بیشتر بها دهند و این تیم بعد از دیدار با فجر همیشه پیروز باشد.

تیم فوتبال فجرسپاسی در هفته هشتم از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:30 روز یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز از تیم پرسپولیس تهران پذیرایی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)