مرجع خبری پرسپولیس : جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و مقاومت سپاسی، از هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال شنبه شب برگزار شد.

 

جلسه هماهنگی قبل از بازی پرسپولیس و مقاومت شنبه شب از ساعت 22 در هتل پارسیان شیراز برگزار شد. در این نشست شاه علی (مسئول هیات فوتبال شیراز)، جلال مرادی (ناظر بازی)، عبود سنگاشکن (ناظر داوری)، سرهنگ میهن (مسئول یگان ویژه و حفاظت ورزشگاه)، هوشنگ مقدسی (پیشکسوت فوتبال شیراز)، عالی (سرپرست تیم مقاومت) و نمایندگان باشگاه پرسپولیس حضور یافتند.

پیش از هر چیز جلال مرادی و حاضرین در این جلسه، حضور مجدد تیم فوتبال مقاومت را به رقابت های لیگ برتر فوتبال، به سرپرست این تیم تبریک گفتند.

 

 

مرادی به عنوان ناظر بازی در خصوص قوانین و مقررات این دیدار صحبت کرد و در ادامه گفت: از هیچ کوششی برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه دریغ نخواهند کرد.

 

وی تاکید کرد: حداقل 10 درصد سهم هواداران تیم میهمان که حدود 2 هزار نفر می شود، حفظ خواهد شد و این هواداران می توانند پشت نیمکت ذخیره های پرسپولیس و یا در نزدیکی آن حضور یابند. ضمن اینکه نیروی انتظامی، امنیت لازم را در خصوص شرایط ورزشگاه تضمین کرده است و درب ورود و خروج هواداران تیم میهمان را نیز مجزا نموده اند.

 

نمایندگان تیم فوتبال پرسپولیس نیز ضمن تشکر از میزبانی خوب شیرازی ها و تیم مقاومت از همکاری نیروی انتظامی و تمامی زحمتکشان برگزاری این دیدار تقدیر کردند. ضمنا نماینده نیروی انتظامی قول هر گونه همکاری را به نمایندگان باشگاه پرسپولیس داد.

 

عالی سرپرست تیم مقاومت سپاسی در مورد بازی روز یکشنبه گفت: امیدوارم بازی زیبا و جذابی را شاهد باشیم، ضمن اینکه انشاءا… تیم داوری برنده این مسابقه باشد.

 

ناظر داوری نیز درباره قضاوت این دیدار گفت: کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای این بازی سه داور بین المللی را معرفی کرده است. فغانی به همراه خانبان و ابوالفضلی داوران بین المللی این مسابقه خواهند بود.

 

پرسپولیس با لباس های قرمز و مقاومت با لباس های زرد در بازی روز یکشنبه برابر هم صف آرایی می کنند.


گفتنی است؛ بازی تیم های پرسپولیس و مقاومت سپاسی شیراز روز یکشنبه از ساعت 18:30 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)