مرجع خبری پرسپولیس : تیم استیلی در خطوط سه گانه با مشکلات بسیاری روبرو است اما اینکه چرا سرمربی سرخپوشان از یک روزنه بارها و بارها گزیده می شود سئوالی بی پاسخ است.

 

پرسپولیس در حالی فجرسپاسی را در حافظیه شکست داد که در میان فریاد های جادوگر و هیجان «جیمی جامپ» پرسپولیسی ها هنوز چهره مایوس هواداران این تیم رنگ لبخند را به خود ندیده است.

سرمربی سرخ ها بعد از گذشت 8 هفته از رقابت ها هنوز در انتخاب ترکیب تیمش دچار تردید می شود و اصرار بر اشتباهاتی که او و تیمش را در وضعیت کنونی قرار داده است نتیجه مثبتی در پی نخواهد داشت.

 

پرسپولیس مقابل فجر مجددا فقدان یک مهاجم کلاسیک را در سیستم 1-2-3-4 مورد نظر استیلی احساس کرد. اصرار سرمربی سرخپوشان به استفاده از غلامرضا رضایی در خط حمله در شرایطی است که در 8 هفته گذشته شماره 10 پرسپولیس بارها ثابت کرده اساسا تونایی لازم برای بازی کردن در خط آتش سرخ ها را ندارد.

 

 

غلامرضا رضایی نه از توانایی فیزیکی یک مهاجم کلاسیک برخوردار است و نه هوش و ذکاوت یک گلزن ذاتی را دارد. اشتباهی که پرسپولیس را در لیگ یازدهم به کبریت بی خطر تبدیل کرده است.

 

در این شرایط؛ حضور وحید هاشمیان با خصوصیات یک مهاجم کلاسیک و تجربه ای که از سال ها بازی در بوندس لیگا بدست آورده سند تعویض های طلایی و عامل کسب سه امتیاز و فرار تیم از منطقه سقوط می شود.

 

 

تیمی که در خطوط سه گانه با مشکلات بسیاری روبرو است اما اینکه چرا سرمربی سرخپوشان از یک روزنه بارها و بارها گزیده می شود سئوالی بی پاسخ است. در این شرایط، تاکید بی حاصل بر استفاده از محمد نوری، حضور رضایی در نوک پیکان تهاجمی و دور کردن کریمی از پست اصلی با تفکر محافظه کارانه و حواله وعده به آینده نمی تواند گره کور تاکتیکی پرسپولیس را باز کند.

 

 

شکست فجرسپاسی در شیراز با خلاقیت کریمی و هاشمیان اتفاق مبارکی است، و قصد نداریم از پیشرفت تاکتیکی مدافعین پرسپولیس هم چشم پوشی کنیم اما تیمی که به گواه تفکرات سرمربی تیم ملی و نفرات دعوت شده به اردوی این تیم پتانسیل قهرمانی در لیگ یازدهم را هم دارد همچنان در دایره بی پایان تعصباتی دست و پا می زند که حاصل آن ذوق زدگی از تساوی مقابل ذوب آهن و سجده شکر پس از شکست نفت در ورزشگاه آزادی است و بدون دیدن ضعف ها هرگز در قد و قامت یک مدعی ظاهر نخواهد شد.

 

امیدواریم حمید استیلی کمی بیشتر در ژرفای مشکلات تاکتیکی تیمش تفکر کند، اتفاقی که قطعا هم به سود او خواهد بود هم به سود پرسپولیس. ادامه روند کنونی شاید به معنای نقطه پایانی باشد بر جاه طلبی های زننده گل قرن در لباس مربیگری !

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)