مرجع خبری پرسپولیس : مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کوچکترین موقعیتی به تیم فجر ندادیم و تنها روی خلاقیت بازیکن حریف از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم اما با گل های زیبای علی و وحید دست پر به تهران بازگشتیم.

 

محمد نصرتی مدافع با تجربه سرخپوشان پس از برد دو بر یک پرسپولیس برابر فجر گفت: در این بازی سعی کردیم بیشتر روی سازمان دفاعی تمرکز کنیم و با تعداد بیشتری در خط دفاع ظاهر شویم و در سازمان حمله نیز سعی کردیم با نفرات مشخص حمله کنیم.

نصرتی افزود: فکر می کنم در طول بازی، کوچکترین موقعیتی به آنها ندادیم و چند موقعیت خیلی خوب هم داشتیم. بعد از بازی با استقلال که شرایط روحی و روانی تیم به هم ریخته بود، خیلی به این 3 امتیاز نیاز داشتیم تا اعتماد به نفسمان را بالا ببریم. انشاء ا… برای بازی آینده اعتماد به نفس کافی را خواهیم داشت.

 

مدافع پرسپولیس در خصوص تغییرات خط دفاعی و عملکرد مدافعان این تیم برابر فجر تصریح کرد: تغییرات، نظر سرمربی بود. در مجموع خوب بودیم و به حریف موقعیت چندانی ندادیم و گل آنها هم از روی یک ضربه ایستگاهی و خلاقیت بازیکن این تیم به ثمر رسید.

 

محمد نصرتی در مورد بازی در پست دفاع راست نیز افزود: سرمربی از من خواست در پست دفاع راست بازی کنم و من هم در این پست به میدان رفتم و در خصوص عملکردم نیز باید کادر فنی نظر بدهد.

 

مدافع سرخپوشان ضربه کاشته تیم فجر را خلاقیت فردی خواند و گفت: این ضربه و این گل، تنها روی خلاقیت بازیکن فجر بود. بعضی اوقات، گلی به ثمر می رسد که هیچ کس در آن گل مقصر نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)