مرجع خبری پرسپولیس : رييس سازمان ليگ برتر فوتبال ايران گفت: هرچند هنوز هيچ حكمي رسمي مبني بر معرفي اعضاي هيات مديره جديد دو باشگاه پرسپوليس و استقلال و نيز روساي مجامع‌شان دريافت نكرديم، اما اسامي افراد انتخاب شده را براي AFC ارسال كرديم.

 

عزيزالله محمدي با بيان اينكه هنوز هيچ حكم رسمي درباره انتصاب اعضاي هيات مديره جديد دو باشگاه پرسپوليس و استقلال دريافت نكرده است، گفت:  

هنوز حكمي از سوي وزارت ورزش و جوانان به منظور معرفي رسمي اعضاي هيات مديره جديد دو باشگاه پرسپوليس و استقلال و روساي مجامع دو باشگاه دريافت نكرديم اما با اين حال اسامي اين افراد را به كنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) فرستاديم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا AFC صرف معرفي روساي مجمع و اعضاي هيات مديره دو باشگاه را مي‌پذيرد، گفت: ما اسامي را ارسال كرديم اما مسوولان اين دو باشگاه به دنبال انجام كارهاي ثبت شركت خود هستند و پس از نهايي شدن آن‌ها را هم براي AFC مي‌فرستند.

 

عزيزمحمدي در پاسخ به اين سوال كه با انتخاب رييس مجمع باشگاه استقلال، چطور اميدوار رضايي عضو هيات مديره استعفايش را به جاي آنكه به شمس‌الدين حسيني رييس مجمع باشگاه استقلال بدهد آن را براي محمد عباسي وزير ورزش و جوانان و رييس مجمع باشگاه پرسپوليس فرستاده است، اظهار كرد: هرگونه استعفايي از سوي اعضاي هيات مديره بايد تسليم رييس مجمع باشگاه شود كه نه وزير ورزش و جوانان. اكنون هم فكر مي‌كنم چون هنوز حكم رسمي اعضا و رييس مجمع صادر نشده، رضايي استعفانامه را خطاب به وزير ورزش و جوانان نوشته است.

 

رييس سازمان ليگ درباره دعوت از سرمربيان ليگ برتري براي تماشاي ديدار تداركاتي تيم ملي برابر فلسطين و نيز حضور در سمينار يكروزه پس از آن، تصريح كرد: اين اقدام از سوي كادر تيم ملي فوتبال به پيشنهاد عباس تربيان سرپرست اين تيم به ما ارجاع داده شد و در نهايت نسبت به برگزاري سمينار و دعوت از مربيان توافق كرديم. بر اين اساس طي يكي دو روز آينده از تمام سرمربيان ليگ برتري دعوت خواهيم كرد تا براي تماشاي مسابقه تداركاتي تيم‌ ملي برابر فلسطين در سيزدهم مهرماه به ورزشگاه آزادي بيايند و چهاردهم مهر هم در سمينار يك‌روزه‌اي شركت داشته باشند.

 

عزيزمحمدي با بيان اينكه نامه‌نگاري‌هاي لازم مبني بر اعتراض به راي AFC درباره پرونده باشگاه سپاهان انجام شد و فقط بايد منتظر نتيجه باشيم، درباره اين مساله نيز خاطرنشان كرد: همانطور كه قبلا هم گفتيم راي AFC با مقرراتي كه مصوب كرده بودند تناقض دارد و باشگاه سپاهان هم اعتراض خود را به راي بازي رفت مقابل السد، بر اساس همين ادله به AFC فرستاد. ديگر بايد منتظر نتيجه باشيم؛ هرچند مسوولان اين تيم، مربيان و بازيكنانش با اشراف نسبت به قضيه تمام تلاششان را مي‌كنند تا در مسابقه برگشت با نتيجه قابل توجهي بر حريفانش چيره شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)