مرجع خبری پرسپولیس : بعد از تجربه دومين پيروزي فصل در شيراز، محمد نصرتي مي‌گويد اميدوار است پرسپوليس از اين به بعد هم روي نوار خوش‌شانسي گام بردارد.

 

مدافع پرسپولیس در آستانه بازی با صبای قم می گوید: شرايط خودم و پرسپوليس خوب است. تلاشمان را مي‌كنيم كه بهترين بازي‌مان را مقابل صبا انجام دهيم و رفته رفته خود را به رده‌هاي بالاتر جدول برسانيم.

وی افزود: «شرايط ما بعد از بازي با استقلال بسيار سخت شده و تيم به لحاظ روحي رواني تحت تاثير قرار گرفته بود، حتي در شيراز هم بازي سختي مقابل فجر داشتيم چرا كه آنها تيم جوان و دونده‌اي بودند و ما را اذيت كردند، با اين حال گلي كه در دقيقه 90 به ثمر رسانديم يكي از نشانه‌هايش اين بود كه ما يك روند خوب را آغاز كرده‌ايم و به اميد خدا از اين به بعد پرسپوليس روي نوار خوش‌شانسي خواهد بود و اينگونه نيست كه در يك بازي خوب بازي كنيم اما نتوانيم به پيروزي برسيم.»

درباره عملكرد خط دفاع پرسپوليس در بازي با فجر سپاسي هم كه تغييراتي را در خود داشت، نصرتي مي‌گويد: «فكر مي‌كنم خط دفاع پرسپوليس در آن بازي عملكرد خوبي داشت چرا كه ما اصلا به فجري‌ها موقعيت گل نداديم و گل آنها هم از روي يك شوت از راه دور به ثمر رسيد. »

اما آيا نصرتي از بازي در پست دفاع راست راضي است؟ خودش پاسخ مي‌دهد: «هر جا كه صلاح باشد و كادر فني بگويد من بازي مي‌كنم. مطمئنا در پست دفاع راست كمي بيشتر تحت فشار هستم چرا كه بايد دوندگي بيشتري داشته باشم اما به هر حال پرسپوليس نياز داشت و من هم دفاع راست بازي كردم. با وجود صحبت برخي‌ها كه گفته بودند من در اين بازي اصلا نفوذ نكردم بايد بگويم شايد مجتبي شيري در آن بازي نفوذ نكرد اما من يكي دو بار از سمت راست نفوذ كردم و شرايط زمين به گونه‌اي بود كه اصلا نمي‌شد نفوذ كرد و حتي شما ديديد كه علي كريمي در اين بازي يك بار هم به عقب برنگشت و هميشه در جلوي زمين بود.»

نصرتي سپس به نقش علي كريمي و وحيد‌هاشميان در پيروزي اخير پر سپوليس اشاره مي‌كند: «آنها زماني بهترين بازيكن ايران بودند و خود ‌هاشميان كه چند سال پيش يكي از بهترين گلزنان بوندس‌ليگا بوده حالا آنقدر خاضع و خاشع است كه شما فكر نمي‌كنيد با مهاجمي طرف هستيد كه چند سال در بوندس‌ليگا بازي كرده و علي كريمي هم كه جاي خودش را دارد. در عين حال كه اين دو بازيكن هميشه بزرگ بوده و هستند، ما يك تيم هستيم و مطمئنا پرسپوليس به يك نفر متكي نيست.»

نصرتي درباره حريف فرداي پرسپوليس هم مي‌گويد: «صبا تيم خوبي است كه تاكنون هم نتايج خوبي گرفته و ما براي آنها احترام خاصي قائل هستيم. نقاط ضعف و قوت آنها را تا حدودي مي‌شناسيم و سعي داريم كه به بهترين شكل جلوي آنها بازي كنيم. مطمئنا هر تيمي كه مقابل پرسپوليس و استقلال بازي مي‌كند انگيزه‌هايش بيشتر مي‌شود اما مطمئن باشيد كه ما فقط به پيروزي فكر مي‌كنيم. »

صحبت‌هاي پاياني اين مدافع هم درباره انتقادهايي است كه از غير ورزشي بودن اعضاي جديد هيات مديره شده: «هنوز به آن حد نرسيده‌ام كه درباره مسائل مديريتي اظهارنظر كنم. من يك بازيكن هستم و ترجيح مي‌دهم كه درباره خودم و تيمم صحبت كنم. اميدوارم هر كسي كه به پرسپوليس مي‌آيد به اين تيم كمك كند. »

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)