مرجع خبری پرسپولیس : وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره می تواند بین 3 تا 7 نفر باشد گفت: اگر لازم باشد ممکن است هیئت مدیره سرخابی ها با افراد کمتری کار خود را پیگیری کنند.

 

محمد عباسی در پاسخ به اين پرسش كه بعد از تصويب قانون نظارت بر نمايندگان مجلس، تكليف نمايندگان حاضر در هيات مديره‌هاي پرسپوليس و استقلال چه خواهد شد؟ گفت:

ظرفيت قانون اساسي و اساسنامه دو باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال و پرسپوليس متعدد و متفاوت است و به ما اجازه داده كه 3، 5 يا 7 نفر را براي هيات مديره معرفي كنيم. اگر قانون تسري پيدا كند و قانون نظارت بر نمايندگان مجلس تصويب و تاييد شود، مي‌توان با تعداد كمتري هيات مديره را اداره كرد، اگر لازم شود هيات مديره را ترميم مي‌كنيم.

 

وزير ورزش و جوانان در واكنش به اظهارنظر عزيز محمدي، رييس سازمان ليگ كه احكام اعضاي هيات مديره دو باشگاه استقلال و پرسپوليس هنوز صادر نشده، خاطرنشان كرد: احكام در داخل كشور صادر مي‌شود، آنچه بايد به AFC اعلام مي‌شد معرفي اسامي اعضاي هيات مديره بود كه انجام شده و جاي هيچ نگراني وجود ندارد.

 

عباسي در پاسخ به پرسش ديگر مبني بر اين كه تكليف مديران دو شغله و بازنشسته چه خواهد شد؟ خاطرنشان كرد: من نامه‌اي به پورمحمدي نوشته ام و ظرفيت هاي تجربي كشور را به ايشان يادآوري كردم. در اين نامه گفته ام كه در جريان ورزش نيازمند مساعدت همه جانبه كساني هستيم كه در طول اين چند سال حضور داشتند. اگر بتوانيم از اين دسته از افراد استفاده كنيم، در منصب رياست فدراسيون‌هاي ورزشي به كارشان ادامه مي‌دهند و اگر قانون اجازه نداد مي‌توانند مثل هميشه به رشته‌هاي ورزشي مربوطه كمك كنند. خوشبختانه در ايران استعدادهاي بالايي داريم و مي‌توانيم در صورت مخالفت سازمان بازرسي كل كشور از ظرفيت هاي ديگر استفاده كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)