مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی صبا گفت: در نیمه اول تحت تاثیر پرسپولیس قرار گرفته بودیم.

عبدالله ویسی پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول تحت تاثیر نام پرسپولیس بودیم و عملکرد خوبی نداشتیم. بعضی از بازیکنان برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند. آنها میدان داری کردند و روی غافلگیری و تجربه کم گل خوردیم. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند آنها ادامه داشته باشد.

وی درباره اینکه قبل از بازی گفته بود پرسپولیس را می‌برند گفت: این وضعیت را پیش بینی کرده بودم. بعضی از بازیکنانم برای اولین بار بود که علی کریمی را می‌دیدند. به لحاظ روحی کمبود داشتیم اما تلاش‌هایمان هم مثمر ثمر واقع نشد.

ویسی در پاسخ به این سؤال که به دلیل مشکل روحی به پرسپولیس باختند، گفت: مشکل روحی نداشتیم بلکه افت روحی به دلیل جو ورزشگاه آزادی و نام پرسپولیس داشتیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه اکنون که در ورزشگاه آزادی بازی کردید با کسب این تجربه نباید مقابل استقلال مشکل داشته باشید گفت: مطمئنا امروز تجربه خوبی شد و در بازی های آینده راحت تر خواهیم بود.

وی در مورد دلیل بیرون آمد حامد لک از بازی گفت: من او را هنوز ندیده‌ام و نمی‌توانم چیزی بگویم.

ویسی در خصوص شعار هواداران پرسپولیس علیه وی عنوان کرد: من به آنها احترام می‌گذارم. آنها دوست داشتند تیمشان ببرد.

سرمربی صبا در مورد علی پروین و حضورش در پرسپولیس گفت: پروین سلطان فوتبال ایران است. بزرگی او به درد پرسپولیس خورد و بردند.

ویسی با بیان اینکه کسی در تیمش کم کاری نکرده است و به تجربه پرسپولیس باختند، ادامه داد: برای نتیجه گیری یک استراتژیک خاصی داریم. از هر 5 بازی 8 امتیاز می‌خواهیم. از 5 بازی اول 10 امتیاز گرفته ایم و از 5 بازی دوم تاکنون 9 امتیاز، یعنی اگر بازی بعد هم ببازیم از برنامه خود عقب نیستیم.

سرمربی صبا در مورد اینکه طرز تفکر باعث بی‌انگیزگی بازیکنان نمی‌شود گفت: مشکلی نداریم. اگر همه طلب‌های امتیازیمان را هم جمع کنیم باز بالای جدول هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)