مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: قطبي بايد در مصاحبه‌هايش حرمت ما را نگه دارد.

مهدي واعظي درباره اظهار نظر قطبي كه گفته بود رحمتي و طالب لو جز بهترين ها هستند و هر دروازه باني كه دعوت شود براي آينده است؛ اظهار داشت: درست است سرمربي تيم ملي قصد دارد به دروازه بانان خود روحيه بدهد و آنها را بهترين دروازه بانان آسيا نامگذاري كرده اما او بايد در مصاحبه‌هايش حرمت دروازه بانان پرسپوليس را نگه دارد و با حرف‌هايش همه را زير سئوال نبرد.
وي افزود: من حسود نيستم اما با حرف‌هاي قطبي دروازه بانان تيم ملي دچار مشكل خواهند شد و شايد انگيزه نيز در بين برخي از دروازه بان‌ها از بين برود. من از ايشان سئوال مي‌كنم كه با اين حرف‌ها ميثاق معمارزاده با چه روحيه اي به تيم ملي مي‌آيد؟
واعظي ادامه داد: دو دروازه بان پرسپوليس مي‌توانند جزو بهترين هاي ايران و حتي دروازه‌بان اول تيم ملي باشند اما با وجود شناخت قطبي نسبت به خودم و معمارزاده نمي دانم چرا دچار بي مهري شده ايم. البته من آرزو مي‌كنم تيم ملي را در جام جهاني ببينيم.

وي در خصوص بازي روز چهارشنبه مقابل بنيادكار عنوان كرد: بايد از فرصت هاي خود بهترين استفاده را ببريم تا با دست پر ميدان را ترك كنيم. پس از نتيجه نگرفتن در ليگ و جام حذفي بايد در ليگ قهرمانان اسيا جبران مافات كنيم.
واعظي در خصوص تمديد قراردادش با پرسپوليس يادآور شد: بايد ببنيم شرايط چه مي‌شود. اولين گزينه من پرسپوليس است اما اگر به توافق نرسم به دو پيشنهاد ديگرم كه از تيم هاي تهراني است فكر مي‌كنم تا بهترين تصميم را بدون مانور تبليغاتي بگيرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)