مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس تنها نماينده ايران در رقابت هاى آسيايى است. اين تيم بعد از غلبه بر الشباب بايد به عنوان تيم اول به مصاف بنيادكار ازبكستان برود. در مورد شرايط تيم گفت وگويى با نعيم سعداوى داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:


pnnc • وضعيت تيم چطور است؟
بعد از پيروزى مقابل الشباب با كسب روحيه، تمرينات خوبى را پشت سر گذاشته ايم. فعلاً تيم بدون هيچ خبر حاشيه اى كار را ادامه مى دهد.


pnnc • بازى سختى مقابل بنيادكار داريد، ضمن اينكه تنها نماينده ايران در اين جام هستيد
قاعدتاً بنيادكار تيم خوب و صاحب سبكى است و از وجود بازيكنان با تجربه اى بهره مى برد. آنها با برنامه به مصاف ما خواهند آمد. ما هم از امتياز ميزبانى برخورداريم و حمايت تماشاگرانمان پشتوانه ما خواهد بود. قطعاً مسئوليت سنگينى بر دوش ماست و بايد از اعتبار نام ايران در آسيا دفاع كنيم.


pnnc • مشكلات مرتفع شد؟
البته مشكلات كه همچنان وجود دارد. پرسپوليس امسال يكى از سال هاى سخت و پرمشكل را تجربه كرد. فعلاً بايد جو تيم براى اين بازى حساس آرام باشد. بهتر است بيان مشكلات بماند براى پايان بازى ها!


pnnc • طلب شما و ساير نفرات پرداخت شد؟
قول داده اند اما معمولاً ما به اين وعده و وعيدها عادت كرده ايم و زياد به آن اهميت نمى دهيم. هر موقع پولمان را دادند كه زحمت كشيدند اگر هم ندادند كه … بماند براى بعد!


pnnc • با اين تفاسير فصل آينده با اين كادر فعلى و مشكلات مختلف در پرسپوليس نخواهيد ماند.

قرارداد من تا پايان اين بازى هاست. بارها گفته ام اگر پيروانى نباشد قطعاً من هم نيستم. به هر حال او مرا به پرسپوليس آورده و اگر او نباشد من هم با تيم ادامه نمى دهم. حال هر طور مايليد آن را تفسير كنيد.
 

pnnc • با توجه به مشكلات و حواشى پرسپوليس خيلى ها معتقدند تيم به توفيقى دست پيدا نخواهد كرد…!
دنبال اين موضوع هستيم كه جو آرامى در تيم به وجود بياوريم تا تيم در اين شرايط ناكام نماند. هدفمان اين است كه با يك سازماندهى مطلوب و استفاده از پتانسيل تيم به موفقيت برسيم. به هر حال هر چه خدا صلاح بداند.
 

pnnc • حسين بادامكى در تمرينات حاضر نمى شود. او هم به خاطر طلبش قهر كرده است؟
خير. متأسفانه مادر بادامكى بيمار است و با اطلاع من در تمرينات شركت نمى كند. اين روزها بچه ها با قول هاى مسئولان فكر قهر كردن نيستند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)