مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اوایل لیگ اینقدر بد نتیجه گرفته بودیم که حالا تک رقمی شدن رتبه مان به چشم می آید اما این تازه اول کار است.

 

محسن عاشوری اظهار داشت: پرسپولیس حرفهای زیادی برای گفتن دارد. خوشبختانه الان شرایط برای نتیجه گرفتن و خروج از آن بحران هفته های اول وجود دارد. البته من دیگر بحرانی در تیم نمی بینم.

وی افزود: تازه اول لیگ است. هر کدام از تیمهای مدعی بالاخره یک دوره افت در لیگ خواهند داشت و ما این فرصت را داریم امتیازاتی را که در ابتدای کار از دست دادیم را جبران کنیم.البته باید تلاش کنیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

 

مربی پرسپولیس درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وحید هاشمیان که هفته قبل یکی از بهترین بازیکنان بود اما در این دیدار بازی به او نرسید؟ گفت: فقط مسائل فنی داشت. در بازی با فجر سپاسی نوع بازی هاشمیان به تاکتیک ما برای آن بازی می خورد و جواب هم داد اما فکر کردیم در بازی مقابل صبا به خاطر نوع بازی آنها و جنس مدافعانشان ترکیب دیگری در خط حمله کارایی دارد که اتفاقا باز هم تفکر ما جواب داد. دیدید که در این بازی هم هر 2 مهاجم ما گل زدند و بارها هم در موقعیت خوب گل قرار گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)