امیدوارم کاظمیان فهمیده باشد اشتباه کرده

 مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی پرسپولیس می گوید هیچ بازیکنی را با فشار بازی نمی دهد و تصمیم نهایی را خودش برای چیدن ترکیب می گیرد.

 

گفت و گوی خبرنگار ما با حمید استیلی با پرسیدن سوالی درباره اتفاقات اخیر در پرسپولیس و اعتراض برخی از بازیکنان به نیمکت نشینی شروع می شود. آنجا که استیلی می گوید:

«من با فشار کسی را بازی نمی دهم. هواداران روی سر ما جا دارند اما حتی اگر آنها هم از من بخواهند سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.»

 

او به وحید هاشمیان و تعویض او در بازی با فجر اشاره می کند و حرف هایش را این طور ادامه می دهد: «وحید بازیکن ارزشمند تیم ماست در بازی با فجر هواداران در ورزشگاه یک صدا کاظمیان را صدا می زدند اما من وحید را به زمین فرستادم و او یک گل زد و یک پاس گل هم داد. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و من بر اساس بازی ها تیم را ارنج می کنم.»

اما نظر استیلی در مورد جواد کاظمیان و حرکتی که پس از بازی با صبا انجام داد. او می گوید: «من بازی جواد را قبول دارم اما توقع نداشتم این کار را بکند. حالا می رود کمیته انضباطی و درباره حرف هایی که زده توضیح می دهد. جواد با خوردبین حرف زده و گفته از مصاحبه ای که انجام داده پشیمان است. امیدوارم او فهمیده باشد که این مسائل نه به نفع خودش است و نه به نفع تیم. بازیکنان نباید کاری بکنند که شیرینی برد برای هواداران تلخ شود. من روی نظم و اخلاق خیلی حساسم و بازیکن باید خود دار باشد. چه بازی کرده و چه بازی نکرده باشد نباید این حرف ها را بزند. هیچ کس نمی تواند من را مجبورکند تا تصمیم دیگری بگیرم.»

استیلی یک بار دیگر تاکید می کند که جواد و وحید را کاشانی به پرسپولیس نیاورده است و این دو بازیکن با نظر خود او جذب تیم شده اند: «من این دو بازیکن را قبول داشته و دارم و هر دو آنها با نظر من به پرسپولیس آمدند.»

سرمربی پرسپولیس در پایان در مورد دعوت کارلوس کروش از جواد کاظمیان به تیم ملی حرف زد و گفت: «هر بازیکنی در مقطعی ممکن است از ترکیب تیمش خارج شود و این مسئله ربطی به تیم ملی ندارد. به نظر من ما می توانستیم دو سه نفر دیگر هم در تیم ملی داشته باشیم. نفراتی مثل بادامکی، شیث، نوری و نصرتی. این ها از هر لحاظ برای تیم ملی مناسب بودند و شایستگی دعوت شدن را دارند.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)