مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان پرسپولیس گفت: از دو دروازه‌بان دیگر تیم ملی کوچکتر هستم و خودم را در آن حد نمی‌بینم که با آنها رقابت کنم.

 

علیرضا حقیقی قبل از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران با اشاره به دروازه‌بانان تیم ملی گفت:‌ در 5،6 اردوی گذشته هر 3 دروازه‌بان در کنار هم حضور داشتیم و زیر نظر گاسپار تمریناتمان را انجام دادیم.

در هر اردو بهتر و بهتر شدیم و امیدواریم به آن سطح برسیم که نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که دروازه‌بانان تیم ملی در 9 بازی گذشته لیگ گل‌های زیادی را دریافت کرده‌اند و آیا این مسئله در تیم ملی تأثیر دارد یا خیر، گفت: این مسئله به عهده کادر فنی است و من در جایگاهی نیستم که به آن پاسخ دهم ولی به اعتقاد من کار دروازه‌بان گل خوردن است. از حرف من سوء‌ تعبیر نشود چون اعتقاد دارم بزرگترین گلرهای دنیا هم در یک بازی 6،7 گل می‌خورند و این مسئله غیرمعقول نیست. حالا چند بازی است که پرسپولیس می‌برد و استقلال می‌بازد. این مسئله برای تیم‌های دیگر هم رخ می‌دهد ولی مهم این است که یک دروازه‌بان یک اشتباه را دوبار تکرار نکند.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: حبیب کاشانی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و من از او تشکر می‌کنم. او هرچه در توان داشت خرج کرد و تغییرات مدیریتی هر چند سال یکبار اتفاق می‌افتد. از رویانیان تشکر می‌کنم که در این یک هفته تمام تلاش خود را انجام داد و به عینه دیدیم مطالبات امسال را تا حدودی به بازیکنان پرداخت کرد و خیال بازیکنان از بابت مسائل مالی راحت شده و حالا در این فکر هستیم که ما هم به او کمک کنیم همانطور که او به ما کمک می‌کند.

حقیقی در خصوص اینکه پرسپولیس در بازی با صبا برای اولین بار گلی دریافت نکرد، گفت: کادر فنی تیم ما امسال تغییر پیدا کرد و یک سری بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند و این مسئله کار ما را سخت کرد چون هماهنگی آنها نیاز به زمان دارد. چند بازیکن ما در تیم ملی حضور داشتند و هرچه از لیگ برتر گذشت بهتر و بهتر شدیم و خدا را شکر که گلی دریافت نکردیم.

وی در پایان گفت: من از هر دو دروازه‌بان دیگر تیم ملی کوچکتر هستم و خودم را در آن حد نمی‌بینم که با آنها رقابت کنم ولی تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا بتوانم برای تیم ملی مفید و مؤثر باشم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)