مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي مي‌گويد، پرسپوليس هنوز به آن شرايطي كه مي‌خواهد نرسيده است. او همچنين معتقد است تيمش مشكل بدني ندارد.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره شرايط سرخپوشان پس از كسب دو پيروزي متوالي در ليگ برتر و برنامه اين تيم براي تعطيلي‌هاي پيش روي ليگ و مسايل ديگر صحبت كرد كه در متن زير مي‌آيد:

* به نظر مي‌رسد پرسپوليس پس از پيروزي مقابل فجر سپاسي و صبا كمي به آرامش رسيده.

 

 

خوشبختانه شرايط‌مان روز به روز در حال بهتر شدن است. ساختار دفاعي ما در دو بازي گذشته پيشرفت محسوسي داشته و ما مقابل فجر و صبا موقعيت‌هاي بسيار كمي به حريف داديم. اميدوارم كه اين روند خوب ادامه داشته باشد و ديگر نوسان نداشته باشيم. تلاش همه كادر فني و بازيكنان هم همين است كه هفته به هفته بهتر شويم و در حال حاضر بازيكنان مصدوم‌مان هم به تدريج در حال رسيدن به تيم هستند.

 

* پرسپوليس به آن شرايطي كه از ابتداي فصل مي‌خواستيد رسيده؟

هنوز پرسپوليس آن طور كه من مي خواهم بازي نمي‌كند، اما به هر حال زمان مي‌برد كه به آن شرايط ايده آل برسيم. خوشبختانه وضعيتمان تا حدودي بهتر شده و آرامش در تيم‌مان حاكم است، اما ما هنوز احتياج داريم كه در بازي‌هاي بعد نتايج ضعيف ابتداي فصل را جبران كنيم، چرا كه جايگاه پرسپوليس در اين نقطه از جدول نيست و ما بايد به رتبه‌هاي اول جدول برسيم.

 

* در پايان تمرين امروز كمي به بدن بازيكنان فشار مي‌آورديد و بيشتر از قبل روي كارهاي بدني تاكيد داشتيد، آيا اين تصميم به خاطر صحبت‌هاي پروين بعد از بازي صبا بود كه اعتقاد داشت پرسپوليس مشكل بدني دارد؟

خير. ما دو روز به بازيكنان استراحت داده بوديم و امروز احتياج داشتيم كه هم كار تاكتيكي انجام دهيم و هم كار بدني. ما هميشه بازيكنان‌مان را در بهترين شرايط نگه‌ مي‌داريم تا براي هر بازي آماده باشند.

 

* آيا اصلا قبول داريد كه پرسپوليس در اين فصل مشكل بدني دارد؟ خيلي‌ها از ابتداي فصل اين انتقاد را مطرح كرده‌اند.

ما مشكل بدني نداريم. به هر حال انگيزه همه تيم‌ها مقابل پرسپوليس خيلي بالا است و همه مي‌خواهند كه از ما امتياز بگيرند. بنابراين كار ما سخت است و بايد به بازيكنان فشار بياوريم. به هر حال هر كسي نظري دارد. ما به نظر همه احترام مي گذاريم، شما به تيم ما نگاه كنيد، همه بازيكنان بزرگ و آماده هستند. تازه ما در دو بازي قبل مقابل فجرسپاسي و صبايي بازي كرديم كه بازيكنان‌شان جوان و دونده بودند. در عين حال ما مقابل اين دو تيم خيلي خوب بازي كرديم و مهم‌تر از همه اين كه فرصت‌هاي كمي به حريفان داديم.

 

* عملكرد خط دفاع تيم‌تان چطور بوده؟

نه تنها خط دفاع ما، بلكه همه خطوط ما در دو بازي گذشته عملكرد خوبي داشته‌اند، انشاءالله بهتر هم خواهند شد.

 

* مثل اين كه مصدوميت اولادي هم تبديل به يك دردسر براي پرسپوليس شده. اين بازيكن به تازگي به تمرين‌هاي گروهي آمده بود، اما مجددا مصدوم شد.

به هر حال در فوتبال مصدوميت طبيعي است، چرا كه درگيري در آن طبيعي است و آسيب ديدگي هم زياد پيش مي‌آيد. به هر حال مصدوميت اولادي هم اجتناب ناپذير بوده و اميدواريم كه ديگر مشكلي نداشته باشد.

 

* چه برنامه‌اي براي آماده سازي پرسپوليس در اين چند روز تعطيلي ليگ داريد؟

با توجه به اين كه زمان اين تعطيلي زياد نيست، نمي‌توانيم اردو برگزار كنيم، اما قصد داريم يك بازي تداركاتي انجام دهيم. البته الان تيم‌هاي اماراتي در حال انجام بازي‌هاي خود هستند، اما در پي اين هستيم كه با يكي از تيم‌هاي باشگاهي امارات يا قطر يك بازي دوستانه داشته باشيم، اما هنوز اين بازي قطعي نشده است.

 

* امروز شنيده مي‌شد قرار است قسط نخست قرارداد پرسپوليسي‌ها به آن‌ها پرداخت شود.

قسط نيست، مبلغي از قرارداد است كه باشگاه به دنبال آن است كه آن را پرداخت كند.

 

* چه شد كه كاظميان روز گذشته به تيم ملي دعوت شد؟

به هر حال نظر سرمربي تيم ملي بوده كه كاظميان دعوت شود و اميدوارم كه تيم ملي ما هم موفق باشد. ما به نظر كي‌روش احترام مي گذاريم و براي پرسپوليس افتخار است كه بازيكنانش به تيم ملي دعوت شود.

 

* استقلال هم چهار گل از ملوان خورد.

من به تيم‌هاي ديگر و باخت استقلال كاري ندارم. تمام حواسمان به پرسپوليس است. روي تيم مان كار مي‌كنيم تا همچنان بهتر و بهتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)