مرجع خبری پرسپولیس : این که می‌گویند با دایی توافق کرده‌ام، درست نیست چون مذاکره جدی با علی آقا نداشته‌ام.

پرسپولیس هم اول فصل من را می‌خواست ولی الان بازیکنان زیادی دارد و احتمالش کم است که به آنجا بروم.

به دنبال مخالفت امیر قلعه‌نویی با بازگشت مهدی کیانی به تراکتور سازی، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند این هافبک اخراجی را بازیکن آزاد اعلام کنند و رضایت نامه‌اش را برای حضور در یک تیم دیگر صادر کنند.

محمدحسین جعفری، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز  درباره این موضوع گفت: «امیر قلعه‌نویی قبول نکرد که کیانی در تیم بماند و به ما گفت که رضایت نامه‌ این بازیکن را برای هر باشگاهی که خودش می‌خواهد، صادر کنیم. به این ترتیب مهدی کیانی دیگر جایی در تراکتور سازی ندارد و ما دیگر او را نمی‌خواهیم.» وی همچنین اعلام کرد که مهدی کیانی از امرزو بازیکن آزاد خواهد بود. جعفری گفت: «امروز مهدی کیانی را به عنوان بازیکن آزاد اعلام می‌کنیم و او می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد، برود.»

سردار جعفری ادامه داد: «دو باشگاه راه آهن و مس سرچشمه تیم‌هایی هستند که رسما برای جذب کیانی به ما پیشنهاد داده‌اند. ضمن اینکه پرسپولیس و ذوب‌آهن کیانی را نمی‌خواهند. برای ما مهم نیست که تیم بعدی‌اش کجا خواهد بود. فقط هر باشگاهی که او را می‌خواهد باید با ما مذاکره کند.»

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در حالی خبر می‌دهد که مهدی کیانی بازیکن آزاد است که هافبک اخراجی تراکتورسازی به شدت از رفتار مدیران این باشگاه گلایه می‌کند اما ترجیح می دهد در روزهای پایانی حضورش در تبریز جنجال به پا نکند تا زودتر رضایت نامه‌اش را بگیرد.

مهدی کیانی  گفت: «چه بهتر! این‌طوری خیلی خوب شد و حالا دیگر من تکلیف خودم را می‌دانم. دیگر از آن بلاتکلیفی خسته شده بودم و به همین دلیل خوشحالم که می‌دانم بازیکن آزاد هستم.»

کیانی درباره این که گفته می‌شود با راه آهن توافق کرده و از تیم‌های پاس همدان، مس سرچشمه، پرسپولیس و ذوب آهن پیشنهاد دارد، تاکید کرد: «هنوز هیچ چیز معلوم نیست. خودم هم نمی‌دانم که کجا می‌روم. این که می‌گویند با دایی توافق کرده‌ام، درست نیست چون مذاکره جدی با علی آقا نداشته‌ام. پرسپولیس هم اول فصل من را می‌خواست ولی الان بازیکنان زیادی دارد و احتمالش کم است که به آنجا بروم.»

کیانی ادامه داد: «برای من مهم این است که هر چه زود‌تر به یک تیم بروم و بازی کنم. چون یک سری کارها است ک باید آن را انجام بدهم. می‌خواهم خودم را ثابت کنم. البته فراموش هم نکنید که من بدون تیم نمی‌مانم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)