{jcomments off}مرجع خبری پرسپولیس : بیژن عزیزی که با حضور در برنامه ورزش از نگاه دو و انتقاد شدید از قطبی در فوتبال ایران چهره شد، این روزها به کادر فنی پرسپولیس پیوسته است و در تمرین این تیم حضور فعالی دارد.

 

عزیزی در ابتدا به عنوان مشاور استیلی با پرسپولیس قرارداد بست اما به نظر می رسد همکاری از حوزه مشورت  وسعت یافته و او نیز عضوی از تمرین دهندگان پرسپولیس شده است.

 

عزیزی سال گذشته در همین روزها بود که بعد از شکست تیم ملی مقابل کویت در فینال غرب آسیا با حضور در برنامه جهانگیر کوثری از قطبی انتقاد کرد. در ماه های ابتدایی سال نود بود که زمزمه های پیوستن او به پرسپولیس برای فصل آینده بر سر زبان ها افتاد که وی این مساله را قویاً تکذیب کرد.

 

وی در روزهای پایانی فصل پیش در مصاحبه ای با فارس گفت : من با حميد استيلي دوست صميمي هستم اما پيشنهادي از پرسپوليس ندارم. من با بسياري از مربيان از جمله امير قلعه‌نويي، محمد حسين ضيايي، كريم بوستاني و… رفاقت دارم.

 

در ابتدای فصل یک آنالیزور نیز به تیم پرسپولس اضافه شد که پس از مدت کوتاهی از این جمع جدا شد. به این ترتیب با حضور استیلی ، عاشوری ، سومدیک ، عزیزیان ، گمالوویچ و عزیزی کادرفنی پرسپولیس کامل شد.

 

متن کامل مصاحبه بیژن عزیزی را می توانید از طریق این لینک بخوانید : http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002258165

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)