مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از حل مشکل هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا روز جمعه خبر داد.

 

عزیزالله محمدی در خصوص آخرین وضعیت هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال، گفت: پیش از این AFC تا 11 شهریور به ما فرصت داده بود تا مدیران این دو باشگاه را به آنها معرفی کنیم.

با توجه به تعطیلی عید فطر و ماه مبارک رمضان تا 22 شهریور از آنها مهلت گرفتیم و در نهایت نیز تا 22 مهر فرصت داریم که مدیران استقلال و پرسپولیس را به طور رسمی به آنها اعلام کنیم. نه اینکه فقط چند نام به آنها معرفی شوند بلکه اعضای هیئت مدیره این دو باشگاه باید نامشان در ثبت شرکت‌ها ثبت شود، این مدارک ترجمه رسمی و سپس به AFC ارسال شود تا مورد قبول آنها قرار گیرد.

 

محمدی با بیان اینکه AFC با اسامی اعضای هیئت مدیره سرخابی ها مشکلی نداشت، افزود: همانطور که گفتم این اسامی باید به طور قانونی و همراه با مدارک معتبر مانند ثبت نام این افراد به طور قانونی در ثبت شرکت‌ها برای آنها فرستاده شود. اینگونه نیست که AFC اسامی اعضای هیئت مدیره دو باشگاه را نپذیرفته باشد بلکه باید مستندات ثبت این اسامی به آنها اعلام شود. من هم این مسایل را بیان کردم زیرا باید 18 مهر این مدارک از طریق دی اچ ال برای AFC فرستاده شود. من این صحبت‌ها را مطرح و اتمام حجت کردم تا فردا دچار مشکل نشویم و مثل اتفاق‌های دیگر فوتبال ایران دنبال مقصر نگردند و نگویند که چه کسی باید می‌گفت و نگفت.

 

محمدی در پایان گفت: خوشبختانه این مسایل در حال اجرایی شدن است و تا قبل از دوشنبه این کار انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)