مرجع خبری پرسپولیس :  مدیرفنی تیم فوتسال پرسپولیس گفت: اگر شرایط تیم تغییری نکند و پولی به سرخپوشان تزریق نشود، امروز از همکاری با آنها عذرخواهی خواهم کرد.

 

حسین شمس اظهار داشت: بعدازظهر امروز (دوشنبه) با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس جلسه خواهیم داشت تا تکلیف تیم فوتسال باشگاه روشن شود. اگر شرایط نخواهد تغییر کند، از این تیم جدا خواهم شد.

بچه‌ها هنوز ریالی از باشگاه دریافت نکرده‌اند و در این زمینه به من فشار می‌آورند. آنها حتی تاکنون لباس مناسب ورزشی هم نگرفته‌اند و این نحوه برخورد اصلا درست نیست. اگر پولی به تیم تزریق نشود، حتما از همکاری عذرخواهی کرده و جدا خواهم شد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در مورد قرعه تیم ملی در مسابقات گرندپریکس برزیل خاطرنشان ساخت: آمریکا که در فوتسال محلی از اعراب ندارد. اروگوئه و بلژیک هم مرتب به ما باخته‌اند، بنابراین به راحتی از گروه خود صعود خواهیم کرد. با توجه به اینکه امسال تیم‌های اسپانیا، پرتغال و ایتالیا در مسابقات حضور ندارند، سطح رقابت‌ها کمی پایین آمده و به اعتقاد من ایران به راحتی همراه با برزیل فینالیست خواهد شد و هیچ تیمی غیر از برزیل نمی‌تواند مقابل تیم ایران مقاومت کند.

مدرس AFC و فیفا تاکید کرد: ما تاکنون 2 بار نایب‌قهرمان و یک بار هم چهارم مسابقات گرندپریکس برزیل شده‌ایم و توقع این است که امسال نیز تیم با مربیگری علی صانعی موفق عمل کند و من مطمئن هستم که نتایج خوبی کسب خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)