مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری گفت: حاشیه‌سازی یکی از حربه های بحرینیها است که باید مراقب آن باشیم.

 

کریم باقری در خصوص بازی ایران و بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 اظهار داشت: خوشبختانه آن طوری که شنیده‌ام شرایط بازیکنان تیم ملی خوب است و فقط این تیم در خانه خودمان نیاز به حمایت 100هزار نفری هوادارانی دارد که در روزهای سخت یار و یاور تیم ملی بوده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه امتیاز تیم ملی ایران و بحرین برابر است این سه امتیاز ارزش خودش را دارد چون باید از حالا جای خود را دربالای جدول محکم کنیم و کار را به روزهای آخر و اتفاقات فوتبال نکشیم.

باقری تاکید کرد: بحرین برای رسیدن به امتیاز همیشه حربه‌های خاص خودش را دارد، آنها حاضرند خیلی از بازی‌ها را ببازند اما در تهران به امتیاز برسند، به همین دلیل باید مقابل آنها باهوش و باتجربه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که تیم ملی ما می‌خواهد راهی جام جهانی شود پس باید همیشه به برد فکر کنیم و سعی نکنیم با استرس بیش از حد برخی از بازی ها را بزرگ قلمداد کنیم البته بحرین همیشه سبک خاص خودش را برای گرفتن امتیاز دارد و مطمئن باشید گاهی اوقات در کارهای هجومی بسیار خطرناک است، مخصوصا در این چند سال گذشته که سرمایه‌گذاری خوبی روی فوتبال خود کرده است.

باقری تأکید کرد: امیدوارم بازیکنان تیم ملی کشورمان با تمرکزی بالا به این بازی فکر کنند قطعا دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای باعث می‌شود تا خودمان ضرر کنیم چون قطعا آنها پس از اینکه به نتیجه نرسند شاید دست به هر کاری بزنند و این حاشیه سازی یکی از حربه های آنهاست.

باقری تأکید کرد: من خاطرات بدی را در مقابل بحرین دارم که اصلا آن اتفاق برای من در تیم ملی خوب نبود. اتفاقی بود که انجام شد و کارهایی بود که شاید فقط بحرینی‌ها و برخی از کشورهای عربی بعد از برد ما انجام می‌دهند. باید یاد داشته باشیم بحرین تیمی است که ما را از رفتن به جام جهانی منع کرد. امیدوار هستم دیگر این اتفاق برای فوتبال ما نیفتد.

 
باقری در پایان در پاسخ سؤالی که فکر می‌کنی چند هزار هوادار به ورزشگاه بیاید نیز گفت: اگر دقت کرده باشید بحرین و خیلی از کشورهای عربی در بازی مقابل ما در کشور خودشان به هر نحوی سعی می‌کنند ورزشگاه را شلوغ کنند و از ابزارهای مختلف هم استفاده می‌کنند اما حمایت صدهزار نفری مردم کشورمان در بازی فردا باعث می‌شود تا بحرینی‌ها سردرگم شوند. چون برای خیلی از تیم ها بازی کردن در آزادی در مقابل هوادارانی که سراپا آماده برد تیم ملی ایران هستند سخت است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)