مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیم ملی به حمایت تماشاگران نیاز دارد، گفت: همانطور که بارها گفته‌ام باید برابر بحرین توپ و میانه زمین را در اختیار بگیریم.

 

حمید استیلی در خصوص بازی تیم ملی کشورمان مقابل بحرین اظهار داشت: باتوجه به شرایط جدول گروه ایران، این بازی حساسیت و دشواری خاص خودش را دارد.

دو تیم به دنبال امتیاز هستند تا از دیگری سبقت بگیرند. این می‌تواند حساسیت بازی را بیشتر کند، اما قدرت ما همیشه در فوتبال آسیا مشخص است و قطعا تیم ما از لحاظ نفری وضعیت بهتری نسبت به بحرین دارد.

وی افزود: باید توپ و میانه زمین را مال خود کنیم و فقط به فکر حمله نباشیم، باهوش بازی کردن مخصوصا در میانه زمین با توجه به حضور بازیکنان خلاق می‌تواند پیروزی ما را در این بازی رقم بزند.

استیلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما نیمکت خوبی داریم و قطعا باتوجه به اینکه بحرینی‌ها می‌آیند تا بیشتر دفاع کنند می‌توانیم از افراد نیمکت نشین خود بهتر استفاده کنیم.

استیلی خاطرنشان کرد: فوتبال ما حرف‌های زیادی در آسیا برای گفتن دارد و قطعا بحرین نمی‌تواند مانعی برای این کار شود. اما آنها قطعا برای گرفتن امتیاز بیرون از خانه دست به هر کاری می‌زند. فقط باید بازیکنان خونسرد به فکر بازی خودشان باشند و اگر ما هرچه زودتر به گل برسیم کار خود را راحت تر کردیم.

استیلی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران بیایند و حامی تیم ملی باشند. من قطعا شک ندارم با تشویق 90دقیقه‌ای تیم ملی انشاءالله نتیجه مطلوب را خواهد گرفت و ما از گروه خودمان صعود خواهیم کرد. تیم ملی شایستگی حضور در جام جهانی را دارد و انشاءالله این اتفاق برای خوشحالی دل مردم بیفتد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)