مرجع خبری پرسپولیس : حضور نکیسا در میادین بعد از سالهای طولانی باعث تعجب اهالی فوتبال شد، این بازیکن با حضور در تیم لیگ دویی سیاه جامگان مشهد قصد دارد یکبار دیگر شانسش را در فوتبال امتحان کند.

 

گفت و گو با دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران را که در آن از انگیزه هایش برای بازگشت به فوتبال سخن می گوید با هم می خوانیم:

*چطور شد که بعد از این همه مدت تصمیم به بازگشت گرفتی؟

 

 

– سال 1374 از مشهد و تیم پیام به تیم ملی رفتم و حالا بعداز گذشت 15،16سال خداخواست تا این امر محق شود و همان شهری که سکوی پرتابم به تیم ملی بود حال مرا طلبیده، می خواهم از اینجا به لیگ برتر بیایم! روزی که به مشهد آمدم یعنی روز 17 شهریور 94 کیلو بودم اما به قدری تمرینات فشرده انجام دادم که 8،7کیلو لاغرکردم ودرحال حاضربه وزن 86کیلورسیدم،درجام ستارگان ازناحیۀ زانو دچار مصدومیت جزیی شدم اما بعد از بهبودی، تمرینات پا به توپ راشروع کردم و در روز خیلی می دوم.

 

*در کل چه هدفی رادنبال می کنی؟

– همانطور که گفتم اولین انگیزه ام حضور در لیگ برتر و بعد رسیدن به هدفهای بالاتر است.

 

*الان چندسال داری؟

– 36سال.

 

*کار در کنار عزیزی و هاشمی نسب چطور است؟

– حدود 17،18سال است که خداداد و هاشمی نسب را می شناسم وخیلی هم دوستشان دارم. خداداد انسان بسیار پاک و روراستی است و از اینکه کنار این 2 هستم بسیار خوشحالم.

 

*چرا از لیگ برتر شروع نکردی؟

– ازآن جا که چندین سال از لیگ برتر دور بودم نمی خواستم وارد حساسیتهای فوتبال شوم. مطمئنا اگر از لیگ برتر شروع می کردم به عنوان دروازه بان دوم وسوم انتخاب می شدم. الان احساس می کنم تصمیم درستی گرفتم. حضورم درسیاه جامگان ابتدا به خاطر خداداد عزیزی سپس شناخت از آقای عباسی رئیس و مجتبی علوی مدیرباشگاه می باشد، همچنین از حسین پاسی مربی دروازه بانهای تیم که اتفاقا ارتباط بسیارخوبی هم با ایشان دارم تشکرمی کنم. مجید حسینی پور و آرمین رهبر افرادی هستد که خیلی به گردن من حق داشتند آنها به قدری درمورد من صبوری کردند که الان به شرایطی رسیدم که می توانم درون دروازه بایستم.

 

*خاطرم هست که زمانی می گفتی اصلا از فوتبال پیش من حرف نزنید بنابراین از بازگشت شما تعجب کردیم؟

– درآن مقطع زمانی ناملایماتهای فوتبال باعث اذیتم شده بود که اصلا نمی خواستم به فوتبال فکر کنم اما حالا برگشتم و آنهایی که از خصوصیات اخلاقی من باخبرند می دانند که من کاری را نمی کنم یا اگر اقدام به انجام کاری کردم بدون فکر انجام نمی دهم. نمی خواهم بگویم نیما نکیسا را احتمالا در فوتبال ملی خواهید دید اما سال دیگر شک نکنید که مرا در سطح اول فوتبال ایران خواهید دید.

 

* بهترین دروازه بان حال حاضر ایران چه کسی است؟

– مهدی رحمتی بهترین دروازه بان فوتبال ما است.

 

* شاید اگر در این برهه درفوتبال بودی از همۀ دروازه بانها یک سروگردن بالاتر بودی؟

– درحال حاضر هم بعداز 5 سال دوری چنان انگیزه ای دارم که برای بازگشت ممکن است خیلی ها فکر کنند احساساتی هستم و یا جوگیر شدم اما می توانید تمام عوامل باشگاه راشاهد بگیرید. باورکنید زمانی که تمرینم تمام می شود حتی انرژی راه رفتن ندارم. در هتل و در یک اتاق زندگی می کنم تمام زندگی ام را در تهران رها کردم و به خاطر هدفم به مشهد آمدم درحال حاضر36 ساله هستم ودیگر مانند دروازه بانان 20، 21ساله فکرنمی کنم و…

 

*حرف پایانی؟

– با آنکه با پیشنهاد عزیزی حضور در سیاه جامگان را قبول کردم اما جا دارد از مسئولین پاس همدان به خصوص آقایان فراز کمالوند و نادر باقری تشکر کنم مدتی را برای تمرین به این تیم رفته بودم اما به خاطر یکسری از شرایط قراردادم، قبول نکردم به پاس همدان بروم. نادر باقری خیلی به من لطف داشت در آنجا تلاشم را کردم و شرایط خوبی داشتم اما بعد از3،4 روز خواستم به تیمی بروم که زیاد روی آن زوم نباشند به همین دلیل سیاه جامگان را انتخاب کردم. 

 

گفت و گو: درنا آقاباشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)