مرجع خبری پرسپولیس : قبول چهارمین شکست در دهمین مسابقه و کسب تنها 12 امتیاز از 30 امتیاز ممکن همه رکوردهایی است که حمید استیلی در پرسپولیس ثبت کرده است.

 

رکورد استیلی بی گمان طی تاریخ باشگاه پرسپولیس بی سابقه است. سرخپوشان طی یک دهه اخیر از 11 مربی روی نیمکت خود استفاده کردند که در میان مربیان داخلی استیلی ضعیف ترین نتایج را با این تیم کسب کرده است.

از نگاه آمار تنها آری هان هلندی طی یک دهه اخیر در شرایطی آمار بدتر از سرمربی فعلی سرخپوشان به جای گذاشت که پیش از آمدنش به ایران سرخپوشان پایتخت به کلی از رسیدن به قهرمانی لیگ یا حتی رتبه های بالایی لیگ برتر ناامید شده بودند و مربی هلندی تمام حواس خود را متوجه رساندن تیمش به فینال جام حذفی کرد.

 

به این ترتیب می تواند استیلی را ضعیف ترین مربی یک دهه اخیر سرخ ها یا به عبارتی یکی از ضعیف ترین مربیان تاریخ این باشگاه دانست.

 

افشین پیروانی هرچند تنها در 11 مسابقه هدایت سرخپوشان را به عهده داشت اما با کسب بیش از 63 درصد از امتیازات ممکن بهترین عملکرد را در میان مربیان یک دهه اخیر داشته است. پس از پیروانی ، راینر زوبل آلمانی و افشین قطبی بالاترین میانگین امتیازات را داشته اند و حمید استیلی در قعر جدول امتیازی مربیان جای خود را حسابی محکم کرده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)