مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: شرح وظايف من و علي پروين مشخص است و بر همين اساس پاسخگوي مسائل فني تيم من هستم.

حميد استيلي بعد از پايان تمرينات صبح امروز پرسپوليس به سمت علي پروين رفت و دقايقي با او صحبت كرد. علي پروين بعد از صحبت با استيلي با عصبانيت و ناراحتي ورزشگاه خيريه عمل را ترك كرد.

پس از آن استيلي در جمع خبرنگاران حاضر شد و تصريح كرد: اولين درخواستم از شما اين است كه سئوالاتي نپرسيد كه مرا به حاشيه ببرد. اگر سئوالات فني باشد به آن پاسخ مي دهم.

وي ابتدا در پاسخ به سئوال خبرنگاري مبني بر صحبت هاي شب گذشته محمد پنجعلي در برنامه 90 گفت: پنجعلي روزي كاپيتان پرسپوليس بوده و الان هم عضو هيات مديره است. به همين خاطر براي او احترام زيادي قائلم، اما ما در حال حاضر به آرامش نياز داريم.

سرمربي پرسپوليس گفت: ابتداي تمرين چند دقيقه با بازيكنان صحبت كردم و به آنها گفتم فشارها و حاشيه هايي كه وجود دارد تنها روي من است و شما نبايد فشاري تحمل كنيد.

استيلي خاطرنشان كرد: تا وقتي كه در پرسپوليس باشم با قدرت به كارم ادامه مي دهم. مشكل تيم ما روحي و رواني است و در تمرينات هم بيشتر روي اين مسئله كار مي كنيم.

وي با اشاره به بازي برابر مس كرمان تاكيد كرد: در اين بازي مقابل 23ضربه ايستگاهي به دست آورديم، اما به خاطر همين مشكل روحي بازيكنان نتوانستند به خوبي از فرصت ها بهره ببرند.

استيلي گفت: فلسفه مربيگري من اين است كه فشاري روي بازيكنانم وارد نشود و نتايج ضعيف را تقصير كسي نيندازم. اصلا نگران بركنار شدن نيستم. تنها ناراحتي ام اين است كه مردم از شرايط پرسپوليس ناراحت هستند.

سرمربي پرسپوليس با تاكيد بر اينكه كارش را انجام مي دهد، خاطرنشان كرد: مطمئن هستم اگر پرسپوليس آرامش داشته باشد، پتانسيل بالايي براي موفقيت داريم.
استيلي در خصوص حمايت علي پروين يادآور شد: از پروين به خاطر حمايتش تشكر مي كنم و اميدوارم شايستگي اين اعتماد را داشته باشم.

وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا شرح وظايف شما و علي پروين تعريف شده است؟ گفت: شرح وظايف ما مشخص است. من قبل از حكم مديريت علي پروين هم از او مشورت مي گرفتم، ‌اما الان مشورت ما بيشتر مي شود. با اين حال در نهايت من پاسخگوي مسائل فني تيم هستم.

استيلي همچنين با احترام نسبت به انتقاد مدام پيشكسوتان تاكيد كرد: به نظر پيشكسوتان احترام مي گذارم. من ياد گرفته ام هميشه احترام كوچك و بزرگ را نگه دارم و هيچ وقت پايم را از جايگاه خودم فراتر نگذارم.

سرمربي پرسپوليس با انتقاد ضمني از برنامه فشرده سازمان ليگ براي پرسپوليس و انجام سه مسابقه در هشت روز، گفت: از خوردبين خواسته ام كه به سازمان ليگ نامه اي بنويسد تا زمان مسابقات را تغيير دهند. ما به فرصت بيشتري براي استراحت نياز داريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)