مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت : این قضیه را تا آخر پیگیری می کنم و دست دروغگوها را برای هواداران رو خواهم کرد .

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اتهام درخواست پول از افشين پيرواني و علي کريمي گفت: “اين ماجرا را تا آخر دنبال مي کنم و در دادگاه منتظر افرادي که اين اتهامات را به من زده اند هستم.”

   
محمود خوردبين سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس به خبرنگاران گفت: « آقاياني که در سايت خود اتهام باج خواهي به بنده زده اند بايد در دادگاه ادعاهاي خود را ثابت کنند. اين موضوع را تا آخر دنبال کرده و دست دروغ گوياني که اهداف کثيفي را دنبال مي کنند رومي کنم.»
خوردبين در ادامه گفت: «بنده آدمي نيستم که از امثال پيرواني و کريمي بترسم و اگر حرفي بزنم تا آخرش پاي آن حرف مي ايستم اما خدا شاهد است که حرفهاي چاپ شده از قول بنده در يک روزنامه ورزشي کذب است و آن حرفها را در موردکريمي من نزده ام.»
سرپرست پرسپوليس درباره اين اتهام که از کريمي باج خواسته است گفت: «بنده از علي کريمي و ديگر بازيکنان پرسپوليس پول خواستم اما نه براي خودم بلکه براي افراد ديگري ،چند ماه قبل از بازيکنان و مربيان هرکدام مبلغ 50 هزار تومان گرفتم تا به افراد زحمتکش کنار تيم بدهم. دست آخر مبلغ دو ميليون و چهارصد هزارتومان پول جمع شد. جالب اينکه فقط افشين پيرواني و علي کريمي 50 هزارتومان را ندادند. »
خوردبين در انتها گفت: « همه مي دانند که محمود خوردبين عمرش را در پرسپوليس گذاشته است، مردم مرا مي شناسند. اگر امروز مانده ام فقط به خاطر عشقم به اين باشگاه است. به آقايان که اين روزها دست به کارهاي کثيف مي زنند هشدار مي دهم که دست از اين کارها بردارند و گرنه حرفهايي را درباره شان به مردم مي گويم که ديگر نتوانند در کوچه و خيابان ظاهر شوند. »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)