مرجع خبری پرسپولیس : عضو سابق كميته فني پرسپوليس با بيان اين كه پرسپوليس، پيش از هر چيز به سياستهاي مدبرانه نياز دارد، گفت: پرسپوليس مشكلات زيادي در زمينه بازيكنان، مسايل روحي و مسايل فني دارد كه بايد هر چه زودتر حل شوند.

بيژن ذوالفقارنسب درباره وضعيت موجود تيم فوتبال پرسپوليس، اظهار كرد: متاسفانه شرايط فني وضعيت عمومي پرسپوليس در حال حاضر به هيچ وجه رضايت بخش نيست و مشكلات متعددي دارد. اين مشكلات در همه زمينه ها مشاهده مي‌شود، مشكلات حاشيه‌اي و كانال هاي تصميم گيري در تيم روز به روز بيشتر مي‌شود. اين عوامل در مجموع پرسپوليس را به اين روز انداخته است و اعتماد به نفس كادر فني و بازيكنان را سلب كرده است.

وي در ادامه با بيان اين كه بازيكنان پرسپوليس نسبت به بازيكنان ساير تيم‌هاي بالاي جدولي ضعيف تر نيستند، افزود: كادر فني و بازيكنان پرسپوليس آنقدر ضعيف نيستند كه چنين نتايجي بگيرند، اما در مجموع عملكرد خوبي نداشته اند، حال مشكل حواشي است يا چيز ديگر، شرايط در پرسپوليس به گونه‌اي شده است كه همه چيز به اين صورت شده است.

ذوالفقارنسب همچنين در پاسخ به اين سوال كه به نظر او آيا تغيير كادر فني مي‌تواند پرسپوليس را از وضعيت موجود نجات دهد، گفت: باشگاه پرسپوليس ، بيش از هر چيز به سياست مدبرانه نياز دارد و بايد حواشي را از بين ببرد. همه چيز را نبايد در تعويض كادر فني ديد، چرا كه همه چيز با تغيير كادر فني درست نمي‌شود. وقتي هواداران از دقايق ابتدايي بازي عليه تيم شعار مي‌دهند، انرژي و روحيه تيم را از بين مي‌برند، مطمئن باشيد هر مربي ديگري نيز بيايد همه چيز خيلي زود درست نمي‌شود.

سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه با بيان اين مشكلات پرسپوليس هر چه سريع‌تر حل شود، خاطر نشان كرد: پرسپوليس بازيكنان مصدوم زياد دارد، انرژي رواني و اعتماد به نفس نياز دارد و احتياج دارد كه حداقل يك بازيكن خوب خارجي به خط حمله خود اضافه كند، اين تيم مشكل فني هم دارد، اما تا وقتي مسايل حاشيه‌اي حل نشود، مشكلات فني حل نمي‌شود.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مصاحبه‌اي عنوان كرده بود قصد دارد از بيژن ذوالفقارنسب براي عضويت دوباره در كميته فني باشگاه دعوت به همكاري كند، ذوالفقارنسب در اين رابطه، تصريح كرد: آقاي رويانيان به من لطف دارد، اما شرايط من به گونه‌اي است كه بسيار بعيد مي‌دانم كه بتوانم با اين كميته همكاري كنم. براي اعضاي كميته فني پرسپوليس آرزوي موفقيت دارم و مطمئن هستم كه در كارشان موفق خواهند شد.

وي در ادامه در واكنش به اين كه ممكن است باشگاه پرسپوليس، او به عنوان يكي از گزينه‌هاي سرمربيگري تيم فوتبال بينديشد، اظهار كرد: تصميم درستي باشد، چرا كه راه‌حل هاي بهتري براي پرسپوليس وجود دارد.

عضو پيشين كميته فني پرسپوليس كه يكي از انتخاب كنندگان استيلي است در پايان و در پاسخ به اين سوال كه در صورت انتخاب مصطفي دنيزلي به عنوان سرمربي آينده پرسپوليس ، ايا اين مربي مي‌تواند موفق شود، گفت: اگر اين مربي با تجربه در سلامت كامل باشد و شرايط هم مساعد باشد، دنيزلي مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)