سه بازیکن پرسپولیس کارشکنی می کنند

مرجع خبری پرسپولیس : پيشكسوت پرسپوليس معتقد است كه در سه خط حمله، دفاع و هافبك پرسپوليس، سه بازيكن هستند كه كارشكني مي‌كنند.

 

فرشاد پيوس در مورد وضعيت پرسپوليس، گفت: هيچ موقع پرسپوليس را آنقدر ضعيف و عليل نديده‌ بودم. پرسپوليس آن تيمي كه مردم و هواداران مي‌خواهند نيست و روزهاي بدي را سپري مي‌كند. در بازي مقابل نفت هم پرسپوليس برنامه خاصي نداشت. خط مياني پرسپوليس توانايي رساندن توپ به خط حمله را ندارد.

به همين دليل بازيكنان خط حمله نمي‌توانند موقعيت خلق كند. بازيكنان پرسپوليس مي‌توانند بهتر از اين بازي كنند.

 

پيوس با بيان اين كه بعضي از بازيكنان پرسپوليس كم كاري مي‌كنند ، ادامه داد: فكر مي‌كنم بعضي از بازيكنان كم فروشي مي‌كنند و مي‌خواهند استيلي را خراب كنند و فرد ديگري به پرسپوليس بيايد. پرسپوليس بازيكن و مهره‌هاي خوبي دارد، اما فوتبال زيباي خودش را بازي نمي‌كند . سه بازيكن هستند كه بايد از اين تيم بروند تا پرسپوليس جان تازه‌اي بگيرد. باشگاه بايد با آن‌ها برخورد كند، چرا كه ضرر اين موضوع را استيلي مي‌بيند، بازيكنان پرسپوليس از خيلي بازيكنان ليگ يك سر و گردن بالاتر هستند، اما بعضي از آن‌ها در زمين فوتبال بازي نمي كنند، چون مي‌خواهند حميد استيلي را كنار بگذارند.

 

پيشكسوت پرسپوليس در مورد تاثير هيات مديره بر وضعيت باشگاه، گفت: هيات مديره پرسپوليس تازه تشكيل شده است و شايد افرادي كه فوتبالي نيستند وقت كمتري مي گذارند، پروين و پنجعلي مي‌توانند تاثيرگذار باشند.

 

وي افزود: هيات مديره و مدير عامل نمي‌توانند كاري انجام دهند ، چرا كه خود بازيكنان دوست ندارند توپ را وارد دروازه‌ كنند و استيلي در اين موضوع مقصر نيست.

 

پيوس با بيان اين كه رويانيان بايد به تيم شوك وارد كند، گفت: رويانيان بايد از نظر روحي ـ رواني روي بازيكنان كار كند و در تمرين‌هاي اين تيم حاضر شود. او بايد به تمرينات برود و درد و دل بازيكنان را گوش كند. او بايد وقتش را وقف پرسپوليس كند. تنها كسي كه مي‌تواند پرسپوليس را نجات دهد رويانيان است. اگر اين كار را نكند، هواداران تعارف ندارند و اگر خوب كار نكند او را هم كنار مي‌گذارند.

 

پيشكسوت پرسپوليس با اشاره به استيلي گفت: استيلي خودش تيم را بسته و خودش هم بايد جوابگو باشد. استيلي آن درايت لازم را دارد كه تا تيم نتيجه‌ بگيرد. اگر تعارف نداشته باشد و بعضي بازيكنان را كنار بگذارد، مي‌تواند موفق شود. بايد به استيلي دو بازي ديگر وقت داد تا بتواند نتيجه‌ قابل قبول را كسب كند.

 

وي افزود: اگر قرار باشد مربي ديگري هم بيايد، مدتي طول مي كشد كه با تيم هماهنگ شود، اگر مربي خارجي بخواهد به اين تيم بيايد نزديك به 6 هفته طول مي كشد تا بتواند خودش را با شرايط سازگار كند و زماني كه نتيجه‌ نگيرد هم اين بهانه را مي آورد كه خودش تيم را نبسته است.

 

وي در مورد بازيكناني كه معتقد است كارشكني مي‌كنند، گفت: سه بازيكن در خط ، هافبك ، حمله و دفاع پرسپوليس هستند كه كارشكني مي‌كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)