مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اين كه قصد دارد با كارلوس كي‌روش ديداري داشته باشد و درباره احتمال همكاري با تيم ملي با او صحبت كند، گفت: هنوز باشگاه پرسپوليس براي خروج از بحران از او كمك نخواسته است.

 

كريم باقري كه در برنامه چهار چهار دو در راديو جوان سخن مي‌گفت، درباره دلايل خداحافظي‌اش از فوتبال در ميانه‌هاي فصل قبل گفت: «من هميشه سعي مي‌كنم با اصول خودم زندگي كنم. وقتي احساس کنم در جايي موثر نيستم، كنار مي‌كشم.

فصل قبل و بعد از مصدوميتي كه براي من به وجود آمد، در هر بازي به من 10 دقيقه يا حتي دو دقيقه بازي مي‌دادند كه اين امر برايم قابل قبول نبود. براي همين وقتي ديدم به تيمم كمكي نمي‌كنم، از پرسپوليس رفتم تا يك بازيكن جوان جاي من بيايد.

 

وي ادامه داد: البته در همان زمان هم خودم فكر مي‌كردم كه توانايي بازي كردن را دارم و مي‌توانم بيشتر به تيمم كمك كنم، اما اين تشخيص مربي وقت تيم بود كه به من كم بازي بدهد.

 

باقري درادامه و در پاسخ به اين سئوال كه چرا براي كمك به پرسپوليس اقدامي نمي‌كند، تصريح کرد: هنوز هيچ كس از من كمكي نخواسته است! من نمي‌توانم بروم باشگاه و بگويم آمده‌ام تا كمك كنم. در مورد تيم ملي، خود آقاي كي‌روش از من دعوت كرد تا كنار ملي پوشان باشم و من هم با كمال ميل پذيرفتم اما در مورد پرسپوليس كسي چيزي از من نخواسته است .

 

وي در پايان، درباره احتمال همكاري‌اش با تيم ملي خاطر نشان کرد: قرار است با كي‌روش پس از بازگشتش از اروپا ديداري داشته باشم. خود ايشان از من خواسته است كه براي اين ديدار وقتي تعيين كنيم. نمي‌دانم بعد از اين ديدار چه اتفاقي مي‌افتد و اصلا نمي دانم قرار است در مورد چه مسئله‌اي با من صحبت كند. براي همين تا زماني كه با ايشان حرف نزنم، نمي‌توانم نظر نهايي‌ام را بگويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)