مرجع خبری پرسپولیس : مدير عامل باشگاه پرسپوليس تاكيد دارد اعضاي هيات مديره اين باشگاه هر تصميمي كه درست باشد را اتخاذ مي‌كنند.

 

محمد رويانيان در خصوص نشست ديروز كميته فني باشگاه پرسپوليس، اظهار كرد: جلسه ديروز كه حدود چهار ساعت به طول انجاميد مشكلات باشگاه از زواياي مختلف مورد بررسي قرار گرفت. مسابقات ليگ و نقاط ضعف و قوت تيم تجزيه و تحليل شد و از آنجا كه جلسه بدون نتيجه به اتمام رسيد، قرار شد تا جلسات را به صورت مستمر ادامه دهيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در جلسه ديروز دو بازي ديگر به حميد استيلي وقت داده‌ايد، تصريح كرد: اگر بخواهيم انحرافي صحبت كنيم، بايد بگويم راجع به استيلي تصميم مي‌گيريم، اما ما نبايد راجع به او تصميم بگيريم، بلكه بايد درباره خودمان تصميم بگيريم. موضوع در اين جلسه تصميم‌گيري درباره شخص استيلي نبود، بلكه مشكلات و ضعف‌ها را شناسايي و آسيب شناسي كرديم.

 

رويانيان اضافه كرد: در اين بررسي دقيق مي‌خواهيم به يك آسيب شناسي درست برسيم تا هر جا كه مشكل بود، آن را برطرف كنيم. اگر اين مشكل با مدير عامل بود، من بايد بروم و مي‌روم. اگر مشكل بازيكن، مربي يا كادر فني بود، بايد آن‌ها بروند.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه بر اساس برخي اخبار منتشر شده دليل ماندن استيلي در پرسپوليس نبودن گزينه جايگزين نيست؟ گفت: هر كسي براي خود در اين زمينه اظهار نظري مي‌كند!

 

وي ادامه داد: براي آسيب شناسي تيم پرسپوليس با توجه به فصل پيش‌رو واقعا وقت نداريم و به همين دليل هر روز در اين مورد جلسه داريم. واقعيت اين است كه امسال تيم پرسپوليس بد بسته شده و بازيكناني هماهنگ و منسجم و قوي در آن نيست و به نظر من اشكال از اساس به تيم وارد است. به قول معروف خشت اول چون نهد معمار كج تا ثريا مي‌رود ديوار كج.

 

رويانيان ادامه داد: من يك ماه است كه به پرسپوليس آمده‌ام و اين اشكالات وارده بر اين تيم قبلا وجود داشته است، اما بايد در جلسات به اين نتيجه‌ برسيم كه مشكلات پرسپوليس با رفتن مدير عامل، سرمربي و ديگران حل مي‌شود يا نه؟ اگر با رفتن رويانيان مشكل پرسپوليس حل شود، رويانيان مي‌رود و اگر هم با رفتن استيلي يا هر كس ديگر مشكل پرسپوليس حل شود، اين تصميم اتخاذ خواهد شد.

 

مدير عامل باشگاه پرسپوليس درباره نتيجه‌ نظرسنجي سايت باشگاه پرسپوليس و نااميدي هواداران از نتيجه‌ گرفتن اين تيم در ديدار برابر مس رفسنجان در جام حذفي، گفت: پرسپوليس 50 سال است كه مي‌درخشد. هواداران هم مطمئن باشند كه پرسپوليس كماكان تا 50 سال ديگر هم خواهد درخشيد. شما فكر مي‌كنيد كسي كه بيمار مي‌شود را بايد كشت؟ خير. بلكه بايد او را مداوا كرد. امروز به هواداران پرسپوليس مي‌گويم اگر اين تيم را دوست دارند، بايد درمانش كنيد و راهش اين است صبر كنيد، با آمدن به استاديوم احساسات مثبت به تيم دهيد و تصميم و قضاوت عجولانه نكنيد چرا كه ما همه وقت‌مان را مي‌گذاريم كه پرسپوليس نجات يابد.

 

وي درباره اين اظهار نظر كريمي كه با بودن پنجعلي پرسپوليس نياز به دشمن ندارد، تصريح كرد: هيچ اختلافي بين بازيكنان، كادر فني و هيات مديره وجود ندارد. من با صراحت اعلام مي‌كنم آقاي پنجعلي نظر خود را گفته و به او تذكر داديم تا ديگر صحبت نكند، اما علي كريمي هم بايد به عنوان يك ستاره جلوي احساسات خود را بگيرد، چرا كه پرسپوليس مدير دارد. به نظر من آقاي پنجعلي در اظهار نظر خود اشتباه كرده، اما علي كريمي هم بايد با به عنوان بازيكني كه در سطح جهان معروف است، با طمانينه و وقار صحبت كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)