مرجع خبری پرسپولیس : هواداران معترض پرسپولیس از عضو هیئت مدیره باشگاه درخواست کردند کی‌روش را برای سرمربیگری پرسپولیس انتخاب کنند و هواداران حامی استیلی سرود قهرمانی سر دادند.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی تماشاگر ویژه مسابقه پرسپولیس و مس رفسنجان است و نکاتی از این بازی یادداشت کرد. او با علی پروین عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که درجایگاه نشسته بود نیز خوش و بش کرد.

* هواداران بین دو نیمه از علی پروین خواستند استیلی را برکنار و کی‌روش را سرمربی پرسپولیس کنند و وقتی این‌ حرف‌ها برای سرمربی تیم ملی ترجمه شد او خندید.

* حمید استیلی در این بازی از سوی تماشاگران تشویق شد. معدود لیدرها و تماشاگران حاضر در ورزشگاه پس از گل اول و دوم پرسپولیس به شدت حمید استیلی را تشویق کرده و بارها با شعار “پرسپولیس زلزله همینه همینه” و “حمید خان استیلی” به حمایت پرداختند.

آنها همچنین زمانی که بازی در وقت اضافه اول با نتیجه مساوی جریان داشت سرود قهرمانی خوانده و می گفتند ” پرسپولیس قهرمانی میشه خدا میدونه که حقشه”.

* لیدرها در بیرون از ورزشگاه جلسه‌ای برگزار کردند و طوماری تهیه کرده بودند. آنها نسبت به این مسئله که برخی اتفاق‌ها روی سکوها را به آنها نسبت داده بودند اعتراض داشتند. لیدرها این طومار را برای رئیس سازمان لیگ تهیه کرده بودند.

*پروین به طرفدارانی که بین دو نیمه به نزد او آمده بودند وعده داد که مشکلات در این تیم حل می‌شود.

تماشاگران پرسپولیس از عضو هیئت مدیره باشگاه درخواست کردند خودش به میدان برود و بازی کند.

تماشاگران پرسپولیس که از تساوی تیمشان برابر مس رفسنجان ناراضی بودند علی پروین را تشویق و از او درخواست کردند در میدان حاضر شود خودش برای پرسپولیس بازی کند.

* مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز به ورزشگاه آمد.

* وضعیت مصدومیت محمد نصرتی پس از ام آر آی فردا مشخص می‌شود که آیا می‌تواند تیمش را در بازی روز شنبه برابر داماش در لیگ برتر همراهی کند یا نه.

*علی کریمی با وجود غیبت در این مسابقه از سوی تماشاگران تشویق شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)