مرجع خبري پرسپوليس:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران تاکید کرد که نه تنها وی بلکه در این شرایطی هیچ مدیر عاملی نمی توانست در پرسپولیس موفق باشد

عباس انصاریفرد پس از شکست عصر امروز(چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس برابر بنیادکار ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: برای مردم متاسفم و ناراحتم که تا این مرحله بالا آمدیم و نتوانستیم کار خود را با موفقیت به پایان برسانیم و فصل ضعیفی را پشت سر گذاشتیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال حواشی بسیاری داشت و کسی نتوانست این حواشی را جمع کند و از همین حواشی ضربه خورد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد کم‌کاری بازیکنان در این دیدار اظهار داشت: مردم بهترین کارشناسان هستند و می توانند با هوشیاری خود نقش بازیکن، مربی و مدیریت را در این شکست ارزیابی کنند

وی در مورد فحاشی‌های تماشاگران و هواداران به خود تاکید کرد: فحاشی هواداران برای من مهم نیست، آنها حق دارند و برای همه ما برد مهم بود اما به نظر من مدیریت همه تلاش خود را به کار بست و سازمان تربیت بدنی هم در این راه همراه تیم بود!

انصاریفرد تصریح کرد: در این شرایط که حواشی حول و حوش تیم را پر کرده است، نه تنها من بلکه هیچ مدیرعامل دیگری نمی تواند موفق باشد، بلکه ساختار پرسپولیس باید تغییر کند. این تیم نیاز به ترمیم اساسی دارد.

وی در مورد ادامه همکاری وینگادا با پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این مورد باید هیئت مدیره تصمیم گیری کند، در مورد ادامه همکاری من و سایر اعضای هیئت مدیره هم سازمان تربیت بدنی تصمیم نهایی را اتخاذ می کند اما اگر من همچنان در خدمت تیم پرسپولیس باشم، مطمئن باشید ترمیم اساسی در این تیم صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد حضور علی پروین در هیئت مدیره پرسپولیس اظهار داشت: بحث حضور پروین مطرح شده است اما جایگاه وی در این باشگاه هنوز مشخص نیست و توسط سازمان تربیت بدنی مشخص خواهد شد

مورد اینکه چرا با بازیکنی که با سرپرست مسن این تیم که سالها در پرسپولیس فعالیت می کرده است برخوردی صورت نگرفت؟ تاکید کرد: ما هنوز برخورد نکرده ایم وضعیت این است، حال اگر برخوردی صورت گیرد، عاقبتش معلوم نیست. الان شکست را گردن من می اندازند حال اگر برخورد می کردم می خواستند چه کاری انجام دهند.

انصاریفرد در مورد افشین پیروانی و اینکه چرا با وجود اینکه می دانستید افشین پیروانی توان فنی برای هدایت تیم پرسپولیس را ندارد، اما وی را مدتها روی نیمکت نشاندید گفت: انتخاب ایشان به عنوان سرمربی تیم در اختیار من نبود و زمانیکه وارد تیم شدم با توجه به حواشی موجود نمی توانستم، فورا تغییری را در تیم ایجاد کنم اما با بالارفتن حاشیه‌های تیم به این نتیجه رسیدم که تغییراتی را در بخش فنی تیم ایجاد کنم.

وی در مورد آینده سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به طور حتم مربی پرسپولیس در صورت حضور من در باشگاه خارجی خواهد بود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)