مرجع خبری پرسپولیس : هواداران منتسب به یکی از تیم های لیگ برتری به دنبال اتفاقات بازی پرسپولیس و داماش به سخیف ترین و پست ترین شکل ممکن به هویت ملی مردم ایران بی احترامی کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در پی اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس – داماش و حرکت غیراخلاقی دو بازیکن پرسپولیس که از سوی جامعه رسانه ای و هواداران این باشگاه محکوم شده است، عده ای معلوم الحال با ایجاد تغییرات زننده به لوگوی این باشگاه و البته هویت ملی مردم ایران بی احترامی کردند.

 

در حالی که لوگوی باشگاه پرسپولیس که همچون پرچم این تیم با تصویر دو شیر بنای تاریخی «پرسپولیس» که نشانگر هویت ملی و فرهنگ غنی ایران زمین از هزاران سال پیش تا کنون است؛ مزین شده، عده ای معلوم الحال در یکی از سایت های اجتماعی با ایجاد تغییرات زننده و دور از شان که نشان دهنده عدم هویت و پستی افراد مذکور است فرهنگ والای ایران زمین و ملت ایران را به سخره گرفتند.

 

این در حالیست که حرکت غیر اخلاقی دو بازیکن پرسپولیس از سوی هوادران این تیم و جامعه رسانه ای محکوم و آحاد مختلف مردم خواستار برخورد قاطع مراجع ذیصلاح با بازیکنان مذکور شدند. با این وجود حرکتی که طی دو روز گذشته در یکی از سایت های اجتماعی از سوی عده ای بی هویت صورت گرفت بیش از اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس _ داماش ، وجدان های بیدار را آزرده خاطر ساخت.

 

مرجع خبری پرسپولیس ضمن محکوم دانستن حرکت دو بازیکن این تیم، اقدام برخی افراد بی هویت و مردم ستیز راکه با استفاده از فضای متشنج جامعه به هویت ملی و تاریخ پربار ایران زمین، مهد تمدن، بی احترامی نموده اند، شدیدا محکوم می نماید.

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر تنها با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)