مرجع خبری پرسپولیس : دوازده ماه، سه مدیرعامل و سه مربی ! سازمان ورزش دولت نهم رکورد شکست

سومین مربی پرسپولیس در کمتر از یک سال تغییر کرد تا شاهکار مدیریتی سازمان تربیت بدنی بیشتر عیان شود.این نهاد دولتی در شروع فصل تیم قهرمان لیگ برتر را تحویل گرفت و بیش از 10 میلیارد هم از راههای مختلف هزینه پرسپولیس کرد. اما مدیریت غلط سبب شد که این تیم نه تنها نتواند قهرمانی اش را تکرار کند که از قهرمانی درجام حذفی هم بازبماند و حتی نتواند در لیگ چهارم شود که درمسابقات آسیایی حضور داشته باشد.
سازمان تربیت بدنی البته برای کنترل پرسپولیس تمام تلاش خود را کرد و حضور سخنگوی سازمان تربیت بدنی در هیات مدیره به این معنی بود که رییس سازمان می خواهد شخصا در جریان همه مشکلات قرار بگیرد و راسا درحل همه ماجراها دخالت کند.صحبت های انصاری فرد بعد از شکست به بنیاد کار هم کاملا نشان میدهد که سازمان تربیت بدنی چه کنترل حداکثری بر شرایط هیات مدیره داردوچگونه در همه موارد ورود دارد مخصوصا آن جایی که انصاری فرد می گوید که در مورد ماندن خودش و آمدن پروین هم سازمان تصمیم گیرنده خواهد بود.
با این همه و علی رغم انجام تمام تلاش ها ، پرسپولیس نتوانست حتی یک پنجم موفقیت های سال قبل را تکرار کند واین به خودی خود نشان دهنده ضعف بیش از حد مدیران در اداره یک باشگاه است .
مدیرانی ضعیفی که موفق نشدند مدیر تیم قهرمان حبیب کاشانی را حفظ کنند(بخوانید فراری دادند)و حتی جاگزینهای مناسبی برایش نداشتند که در کمتر از یک سال 3مدیر روی صندلی ریاست باشگاه بنشیند.حتی در این مورد

اگر نگوییم که انتخاب مدیران پرسپولیس تحت نظر شخص رییس سازمان بوده اند می توانیم بگوییم که تحت مشورت او بوده.پس وقتی رییس مجع باشگاه پرسپولیس نمی تواند حداقل با مشورت یک مدیر خوب برای تیم پیدا کند چه دلیلی دارد که تصمیم های این باشگاه بزرگ همچنان در اختیار او باشد.البته موضوع اصلی شخص علی آبادی نیست که درحال حاضر شرایطی فراهم شده که در صورت تغییر دولت و سازمان تربیت بدنی ،احتمال بسیار زیادی وجود دارد که دوباره پرسپولیس در اختیار چنین مدیری قرار بگیرد.
وقتی رییس مجمع باشگاه 3مدیر را در کمتر از یک سال مامور اداره یک تیم می کند نمی توان از مدیرها هم انتظار داشت که همگی یک سرمربی داشته باشند. این طور می شود که خیلی راحت خبرکناره گیری وینگادا شنیده می شود و می گویند که مربی بعدی هم خارجی است.در صورتی که در بهترین حالت لابد بعد از انتخابات مدیر هم عوض می شود و سرمربی چهارم هم باید کوله اش را ببندد.در این بین فقط معلوم نیست چه کسی جواب نتیجه های افتضاح پرطرفدارتیم آسیارا می دهد و تکلیف این دلارهای بر باد رفته را چه کسی روشن می کند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)