مرجع خبری پرسپولیس به نقل از ایسنا : عضو بركنارشده‌ي باشگاه ذوب آهن اصفهان اظهار كرد: چند شب قبل صحبت‌هايي با ‌آذري مدير عامل باشگاه داشتيم، واقعيت اين است كه باشگاه ذوب آهن امسال علاوه بر فوتبال در رشته‌هاي مختلف موفقيت‌هاي قابل توجهي را به دست آورده است. به نظر مي‌رسد بحث گرايش ما به كانديداتوري ميرحسين موسوي تنها دليل انحلال هيات مديره است، زيرا غير از اين دليل ديگري به نظرم نمي‌رسد.

رييس اسبق فدراسيون كاراته خاطرنشان كرد: به لحاظ قانوني مدت زمان دو ساله‌ي عضويت در هيات مديره باشگاه براي تمامي ‌اعضاي هيات مديره به پايان رسيده بود و طبيعي بود با برگزاري مجمع عمومي‌ اعضاي هيات مديره مي‌توانستند ابقا شده و يا تغييرات لازم در اين بخش انجام شود. جاي تعجب است كه چرا با اين دست پاچگي و با اين سرعت هيات مديره را منحل كرده‌اند و همان طور كه اشاره كردم دليل ديگري جزء فعاليت براي ميرحسين موسوي نمي‌تواند وجود داشته باشد.

ناظريان با تاكيد بر اين كه نه تنها وي بلكه ساير اعضاي هيات مديره نيز در طول دو سال حتي يك ريال به عنوان حقوق و حق الزحمه دريافت نكرده اند، تاكيد كرد: هدف ما خدمت به ورزش استان و ورزش ايران بوده است،‌ و حتي در اين مدت يك سفر خارجي نيز به همراه ذوب آهن نرفتيم، ذوب اهن و سپاهان از طرفداران زيادي در ورزش استان برخوردارند و تلاش ما بر اين بود كه بتوانيم در جهت ارتقا و خدمت به ورزش اصفهان و ايران مثمر ثمر باشيم.

وي تصريح كرد: به ظن من ظرفيت برخي در مسائل اين چنيني پايين است زيرا

 كاري بر خلاف قانون انجام نداده‌ايم. چهار كانديداي رياست جمهوري همگي مورد تاييد مقام معظم ر هبري و شوراي نگهبان هستند و همگي براي نظام جمهوري اسلامي ‌زحمت كشيده اند. اين كه برخي از ابزار دولتي كه در اختيارشان است به اين شكل استفاده كنند كار قشنگي نيست. من از روند قانوني تغييرات در هيات مديره ذوب آهن مطلع نيستم ولي اگر هم نظرشان اين بود كه ما نباشيم مي‌توانستند اين كار را 20 روز آينده انجام دهند.

ناظريان درباره‌ي استعفاي سعيد آذري مدير عامل ذوب آهن در حمايت از اعضاي هيات مديره گفت:‌ اين جا مشخص مي‌شود كه شايستگي‌ها و توانمندي‌ها ملاك فعاليت افراد نيست و مديران ضعيف كه در مسير اهداف برخي قرار دارند مي‌توانند همچنان فعاليت كنند. هدف ما خدمت بود و به شخصه از اين جريان ناراحت نيستم و به روند عادي زندگي خود مي‌رسم اما چنين شرايطي جاي تاسف دارد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)