مرجع خبری پرسپولیس : حاج حسین محمدی که همه از او به عنوان پدر معنوی علی دایی یاد می‌کنند هم بارها با تماس‌های هدایتی رو برو شده.

وی که از زیر و بم فوتبال ایران خبر دارد به رئیس اسبق هیات‌مدیره پرسپولیس گفته بود فکر سهام را از سر خود خارج کند و حالا هدایتی می‌داند که باید به گفته‌های این عضو سابق هیات‌مدیره سرخ‌ها بیشتر توجه کند. پروین، دایی و پیروانی برای محمدی احترام خاصی قائلند. شاید هدایتی به‌واسطه این مرد باتجربه کابینه‌اش را تکمیل کند.

 

روزگاری پرسپولیسی‌ها در اقدامی هماهنگ به پیکان رفتند تا برگ جدیدی از کتاب فوتبال ایران ورق بخورد. گویا قرار است تاریخ تکرار شود و این بار البته مقصد استیل‌آذین است. حسین هدایتی که در برنامه گذشته ۹۰ حاضر نشده بود تا شاید زیر سایه آشتی‌کنان سوری با انصاری‌فرد و در بحبوحه فروش سهام سرخابی‌ها نانی به کف آورده و به غفلت نخورد، این بار آتش‌بس خود با سازمان را نقض کرد و مقابل دوربین پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی هرچه کاغذ، سند، مدرک، چک و سفته داشت را رونمایی کرد تا جنگ دوجانبه‌ای را با پرسپولیس و سازمان آغاز کند.

او که به شکل عجیبی از اردوگاه سرخ جدا شد اکنون تنها به این می‌اندیشد که انتقام رفتار گذشته مخالفان خود را بگیرد. آبراموویچ ایرانی می‌داند که مهندس عابدینی از مدت‌ها پیش باب مذاکره با نادردست‌نشان را گشوده و البته هدایتی هم تمایل چندانی به حفظ این مربی ندارد. منابع موثق از افکار بلند پروازانه رئیس اسبق هیات‌مدیره پرسپولیس حکایات و روایات جالبی را مطرح می‌سازند:«استیل‌آذین که صعود کند این تیم تبدیل به کهکشان خواهد شد! هدایتی که رابطه بسیار خوبی با دایی دارد و از مدت‌ها پیش به دنبال وی بود تا او را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی کند این بار قصد دارد شهریار را به تیم خودش برده و هدایت استیل‌آذین را به وی بسپارد. افشین پیروانی در کنار دایی قرار می‌گیرد تا با توجه به اختلاف این مربی و پرسپولیسی‌ها جبهه حاج حسین تقویت شود. این پایان کار نخواهد بود زیرا علی پروین هم پس از برخوردهای دوگانه انصاری‌فرد بی‌میل نیست در کنار هدایتی قرار بگیرد.

برای سلطان پست مدیرفنی را در نظر گرفته‌اند و قرار است ناصر حجازی نیز به عنوان مشاور عالی مدیرعامل در این جمع حاضر باشد. پروین و هدایتی درصددند مقدمات آشتی‌کنان دایی و کریمی را هم مهیا ساخته تا جادوگر ناراضی، فصل آینده لباس استیل‌آذین را برتن کند. نیکبخت خود می‌داند در تیم حاج عباس جایگاهی ندارد و در رکاب شماره ۸ قرار می‌گیرد، از سوی دیگر شماره ۸ آبی‌ها نیز در فهرست خرید هدایتی قرار دارد تا جباری را هم در این تیم رویایی ببینیم.

سورپرایز این منبع خبری به اینجا ختم نمی‌شود. هدایتی چندی پیش گفته بود اگر اختیار با من بود بازیکنان خارجی نامداری را جذب می‌کردم تا مثل بنیادکار عمل کرده باشیم. در روزهایی که مدیرعامل ابومسلم سیاهه بلندبالایی را در دست گرفته و از پاپن، تیگانا و استوویچکوف تا زیدان را سیاه‌پوش و مشهدی معرفی می‌کند حضور چهره‌های صاحب نام و در شرف بازنشستگی فوتبال جهان در استیل‌آذین یک رویا نخواهد بود. «پول می‌خواهند که ملک حاج‌حسین لبریز است.» طبیعی است که افراد یاد شده در شرایط فعلی به تکذیب این ماجرا بپردازند و البته شاید با کسی مثل حجازی هنوز صحبتی نشده باشد اما تمام این سرفصل‌های مطروحه در برنامه هدایتی قرار دارند.

البته این پایان قصه نخواهد بود. اگر قرار باشد استیل‌آذین به عنوان رقیبی برای پرسپولیس ماهیت جدیدی در فوتبال ایران با مختصات حرکت موازی با پرسپولیس مطرح شود آنگاه نمی‌توان گمان کرد جامعه مخاطبان پرطرفدار باشگاه تهرانی به‌راحتی تیم جدید را می‌پذیرند. پرسپولیس یک تیم ریشه‌دار است و استیل‌آذین به صرف خرید چند مهره نامی این تیم نمی‌تواند به سرعت تاریخ‌سازی کند، چرا طرفداران پرسپولیس معلول اتفاقات تاریخی فراوانی هستند که در نهایت به نقطه فعلی رسیده‌اند.

تبلیغات پیرامون استیل‌آذین، اکنون به حدی شده که تنها باید منتظر نشست و دید هدایتی چقدر به وعده‌هایش وفادار خواهد بود. او هر چقدر هم بزرگ باشد بزرگ‌تر از نام پرسپولیس نیست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)