مرجع خبری پرسپولیس به نقل از فارس: مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس با مديريت عباس انصاري‌فرد به ليگ يك سقوط مي‌كند.

*بپرسيد چه كسي زندگي محمدخاني را به آتش كشيد
من قصد وارد شدن در مسائل حاشيه‌اي را ندارم و تا به امروز به جز بيانيه‌ام سكوت كرده‌ام. اين حرف را ثابت كرده‌ام اما برخي از پيشكسوتان باز هم مثل اينكه مي‌خواهند دستشان رو شود. فقط به برخي از آنها مي‌گويم كه مي‌توانند بپرسند چه كسي زندگي ناصر محمدخاني را به آتش كشيد. فرد مورد نظر همين آقايي بود كه امروز دم از تعصب و غيرت پرسپوليسي مي‌زند.

*نمي‌توانم به 95 هزار نفر خط بدهم
آقايان براي تمام حرف‌هايي كه مي‌زنند بايد مدرك داشته باشند. من هرگز نمي‌توانم به 95 هزار نفر خط بدهم كه عليه مديرعامل و باشگاه شعار بدهند و يا ليدري براي خود استخدام كنم. نيازي به اين كار ندارم و همه چيز را در فوتبال با لباس قرمز ثابت كرده‌ام اما آقاياني كه ساعت 3 صبح به خاطر يك ليدر‌ در كلانتري حضور داشتند نيز مثل من حرف مي‌زنند يا الان خود را كنار مي‌كشند؟

* پرسپوليس با انصاري فرد به ليگ يك مي‌رود
با توجه به اتفاقات اخير و نتايجي كه كسب شده از همين الان به افرادي كه در پرسپوليس نقش بسزايي دارند اعلام مي‌كنم كه اين تيم با حضور انصاري فرد بدون شك به ليگ يك مي‌رود.

*فروشگاه پوشاك براي پرسپوليس بازيكن جذب مي‌كند
براي پرسپوليس جاي تاسف دارد كه چگونه بازيكن و مربي جديد خود را جذب كند اما من بايد اين مطلب را به اطلاع علاقمندان برسانم كه يك فروشگاه پوشاك براي پرسپوليس بزرگ؛ بازيكن جذب مي‌كند و تصميم نهايي را در خصوص مبلغ قرارداد مي‌گيرد. آيا اين كار در پرسپوليس قابل قبول است؟

* با انصاري فرد 3 جام از پرسپوليس رو برگرداند

نمي‌دانم مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حال حاضر به دنبال توجيه كردن چه چيزي است. ايشان بايد بداند وقتي مديرعامل بود و من سرمربي پرسپوليس بودم تيم در رده سوم جدول بود و در ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي شرايط بسيار خوبي داشتيم اما با حضور انصاري فرد 3 جام از پرسپوليس رو برگرداند و اين آقا؛ باشگاه و خيلي‌ها را به بازي گرفت تا در پايان نيز خود را به شيوه جديدي كه در رسانه‌ها مي‌بينيد؛ كنار بكشد.

* مي‌خواهند از اسم پروين استفاده كنند
شرايط طوري است كه پرسپوليس در وضعيت خوبي نيست اما آقايان در حال حاضر مي‌خواهند از اسم پروين استفاده كنند. آنها اين اسطوره بزرگ فوتبال بزرگ پرسپوليس و ايران را به بازي گرفتند. اگر انصاري فرد در خصوص حضور پروين در پرسپوليس صحبتي كرده چرا علني آن را مطرح نمي‌كند و همه چيز را به گردن سازمان تربيت بدني مي‌اندازد. پس معلوم است با اسم پروين مي‌خواهند مدتي از فشارهاي كه بر رويشان است فرار كنند.

* مديرعامل پرسپوليس به دنبال لابي با خانه‌ نشينان است
به تمام پيشكسوتان پرسپوليس احترام مي‌گذارم اما در حال حاضر احساس مي‌كنم مديرعامل پرسپوليس به دنبال لابي‌ كردن با خانه نشيناني است كه برخي از زحمتكشان و مربيان جوان را زير سئوال ببرد. نمي دانم اين كار انصاري فرد واقعا درست است كه با آبروي بزرگاني بازي كند كه عمري در پرسپوليس توپ زده‌اند و دوران طلايي اين تيم را رقم زده‌اند.

* كريمي حرفه‌اي است و به مسائل حاشيه‌اي توجه نمي‌كند
يك جو معرفت كريمي به حضور آقايان در پرسپوليس مي‌ارزد. او بازيكن حرفه اي است و به مسائل حاشيه‌اي توجه‌اي نمي‌كند. همين الان هم شايد بهترين پيشنهادها را از آسيا داشته باشد. حالا اعلام كرده‌اند كه من با ايشان به دنبال بر هم زدن جو پرسپوليس بوده‌ام. من از زمان جدايي‌ام حتي يك زنگ هم به كريمي نزدم چون مي‌دانم او به هيچ عنوان به جز خدمت به پرسپوليس در فكر ديگري نيست و هميشه حاشيه ها را بيرون زمين مي‌گذارد و به داخل زمين مي‌رود.

* انصاري فرد بماند؛ همه قرباني مي‌شوند
به مسئولان پيشنهاد مي‌كنم هر چه سريعتر مديرعاملي كه شعار مي‌دهد را كنار بگذارند. معتقدم با حضور انصاري فرد همه قرباني مي‌شوند و بازيكنان نيز مانند باشگاه در اين راه دچار مشكلاتي خواهند شد. اميدوارم مسئولان تصميم بگيرند كه پرسپوليس بيشتر از اين ضربه نخورد.

* دنيزلي ديوانه نيست كه به ايران بيايد
دنيزلي با بيشيكتاش تركيه دو جام را كسب كرده و بهترين پيشنهادها را تركيه و حتي از اروپا دارد. او ديوانه نيست كه به ايران بيايد. به نظرم اين حرف‌ها فقط به خاطر خاموش كردن خشم هواداران است.

* سخنگوي انصاري فرد عليه او حرف مي‌زد
دوست ندارم اسم افراد را بياورم اما همين آقايي كه الان سخنگوي آقاي انصاري فرد است در مدت بسيار زيادي عليه او حرف مي‌زد و مواردي را بر زبان مي‌آورد كه در ذهن يك فرد نمي‌گنجيد. حالا نمي‌دانم چرا ايشان دايه مهربان‌تر از مادر شده است. البته من خدمتگزار هر پيشكسوت پرسپوليس هستم اما نه هر پيشكسوتي كه همه چيز را به خاطر خود شيريني زير سئوال ببرد.

* براي گفته‌هايم مدرك دارم
اين حرف ها فقط ناگفته هايي بود كه پس از مصاحبه‌هاي تلويزيوني ام بايد اعلام مي‌كردم. من براي تمام حرف هايم مدرك دارم و با اين حرف‌ها به دنبال بازارگرمي نيستم. اميدوارم آقاياني كه خود را خدمتگذار هواداران مي‌دانند دست از اين فيلم خود بردارند و حقيقت را هميشه بازگو كنند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)