مرجع خبری پرسپولیس : براساس اظهارات مدیر برنامه‌های اسوون گوران اریکسون، احتمال حضور این مربی سوئدی در راس کادر فنی تیم آنژی روسیه خیلی بیشتر از پرسپولیس است.

 

به نقل از روزنامه اکسپرسن چاپ استکهلم، کارلوس کاروالیو اظهار داشت: در ۱۵ روز گذشته دو پیشنهاد جدی به اسوون گوران اریکسون شده است. یکی از تیم پرسپولیس ایران و دیگری از آنژی ماخاچکالا روسیه.

او ابتدا شرایط همکاری با تیم ایرانی را از نزدیک شنید و بعد وضعیت کاری با آنژی را مورد بررسی قرارداد. باید اذعان کرد شرایط آنژی بهترین است. توجه اریکسون به حضور در تیم روسی نیز جلب شده و سلیمان کریموف، مالک آن عنوان کرده آماده هرگونه همکاری با موکلم است.

 
وی ادامه داد: کریموف دورنمای کاری خوبی در آنژی برای اریکسون ترسیم کرده است. او گفته می خواهد با قهرمانی در لیگ روسیه شرایطی برای حضوری درخشان در رقابت های باشگاهی اروپا فراهم کند.

براساس اظهارات این مقام، مربی ۶۳ ساله اسبق انگلیس، منچسترسیتی ، مکزیک، ساحل عاج… چند روز فرصت خواسته تا در مورد پیشنهاداتش تامل کند.

 
بنابه اظهارات این مسئول، مالک ثروتمند تیم روسی حتی قول پاداش مالی کلانی را برای مربی پا به سن گذاشته اهل اسکاندیناوی در نظر گرفته است.

وی افزود: هفته آینده سرنوشت آینده اریکسون مشخص می‌شود. او احتمالا راهی روسیه خواهد شد تا با انجام آخرین بخش از گفت‌وگو‌ها برای کسب توافق نهایی تلاش کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)