مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شب گذشته در اردوی تیم سرخپوشان پایتخت گفت: بین نیم فصل بهترین زمان برای برگزاری بازی دربی در جام حذفی بود اما لابی گری هایی که در این خصوص انجام شد، اجازه این کار را به ما نداد!

 

محمد رویانیان در جمع بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی قبل از بازی با تراکتورسازی از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر، ضمن آرزوی موفقیت در این بازی، افزود:

امیدوارم با تلاش مضاعف بازی خوبی را در حضور تماشاگران پرشور این تیم برگزار کنید.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص دربی روز جمعه گفت: پس از صحبت های انجام شده، متاسفانه به ما اجازه ندادند که در شرایط مناسب، دربی جام حذفی را برگزار کنیم که با این وجود در حق پرسپولیس جفا شد.

 

وی همچنین افزود: اگر این بازی بین نیم فصل مسابقات لیگ انجام می شد، شاهد یک دیدار  زیبا بودیم چرا که یک پرسپولیس رها شده از مصدومان و محرومان داشتیم و با جذب بازیکنان مناسب به مصاف حریف سنتی خود می رفتیم. ضمن اینکه نیک می دانیم این کار با لابی های شدید صورت گرفت تا حتما پرسپولیس روز جمعه این دربی را برگزار کند.


مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: علیرغم اینکه این تصمیم، جفا در کار پرسپولیس بود ولی ما ترسی از این دیدار نداریم و سعی می کنیم با تلاش مضاعف بازیکنان و امکاناتی که در اختیار داریم، در این مسابقه شرکت و پیروز میدان باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)