مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست خانگی برابر تراکتورسازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و این یکی از بهترین بازی های فصل ما بود که با بدشانسی با شکست مواجه شدیم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، حمید استیلی در گفتگو با خبرنگاران افزود: همه دیدند که ما امروز خیلی خوب بازی کردیم با وجود 8 غایب و محروم و مصدوم هایی که داشتیم امروز بازی خوبی را خصوصا در نیمه دوم به نمایش گذاشتیم و با بی عدالتی با شکست از زمین خارج شدیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر میکنم که تمام تلاش خود را کردند. نیمه دوم یکی از بهترین بازی های فصل ما بود و ما باید این 45 دقیقه را دو برابر کنیم و در 90 دقیقه خوب باشیم.

استیلی افزود:  از هواداران هم متشکرم که تا دقیقه 96 ما را تشویق کردند و دیدند که تا دقیقه 96 موقعیت گل داشتیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد:  از بازی بازیکنانم کاملا راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم. نتیجه عادلانه نبود و حداقل باید مساوی می شد با این وجود از آنان عذرخواهی می کنم.

استیلی ادامه داد: در این بازی دو مدافع کناری جدید را در پست خود امتحان کردم و در طول بازی تعویض هایی انجام دادم و تغییر سیستم دادم که در نتیجه توانستیم موقعیت هایی خلق کنیم.

وی درباره علت عدم موفقیت پرسپولیس در گلزنی گفت: بازیکنان تمام کننده ما مانند هاشمیان و نوروزی مصدوم هستند و اولادی هم تازه از بند مصدومیت رها شده است اما سعی می کنیم در نیم فصل دوم با اضافه کردن چند بازیکن جدید بهتر شویم ولی فراموش نکنیم این بازی یکی از بهترین بازی های ما در طول فصل بود و فقط بدشانسی آوردیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره احتمال معاوضه بازیکنان این تیم با بازیکنان تراکتورسازی گفت: من در این خصوص با آقای قلعه نویی صحبت کرده ام و قرار شد این مساله را به نیم فصل دوم موکول کنیم تا در روحیه بازیکنان تاثیر منفی ایجاد نکند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)