مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ برتر گفت: گزارش اتفاقات دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی را در اختیار کمیته انضباطی قرار می‌دهیم.

عزیز محمدی در مورد انتقاد برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله علی کریمی نسبت به رفتار هواداران تراکتورسازی عنوان کرد: روز گذشته در استادیوم بودیم و گزارش اتفاقات رخ داده را در اختیار کمیته انضباطی قرار خواهیم داد.

سازمان لیگ در مورد این مسائل نمی تواند تصمیم گیری کند.

وی در خصوص اینکه معضلات فرهنگی در ورزشگاه روی کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذاشته یا خیر گفت: اگر در بازی های بین المللی چنین اتفاقاتی رخ دهد تاثیر گذار است.

محمدی در ارتباط با پاسخ منفی AFC به اعتراض ایران نسبت به کم شدن سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: بعضی ایرادهای گرفته شده درست بود. در نامه AFC آمده وقتی کمیته اجرایی تصمیمی گرفته نمی توان آن را تغییر داد. ما باید به فکر حل شدن مشکلات خود برای سال آینده باشیم. اشکالات باشگاه ها را به آنها می گوییم.

رئیس سازمان لیگ در خصوص اینکه برای صدور پروانه حرفه ای باشگاه ها قصد ندارد، تعداد تیم های لیگ را کم کند، گفت: تا سال آینده باید حداقل ۱۲ تیم ما پروانه حرفه ای شدن بگیرند و با توجه به برخی اشکالاتی که در تیم ها وجود دارد خود به خود تعداد تیم ها در لیگ برتر کم می شود. بارها گفته ام اگر ۱۲ تیم نتوانند پروانه حرفه ای بگیرند لیگ ما آماتور می شود. گرفتن پروانه حرفه ای دست ما نیست و با لابی کردن هم به ما پروانه حرفه ای نمی دهند. در این زمینه کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری می کند.

محمدی در ادامه گفت و گو درباره ادامه اعتراض باشگاه پرسپولیس به زمان دربی جام حذفی تصریح کرد: شما بگویید بازی را چه زمانی برگزار می‌ کردیم؟ در برنامه اولیه سازمان لیگ تاریخ مرحله سوم جام حذفی را ۱۲ آذر گذاشته بودیم اما اکنون برای اینکه تیم ها یک هفته استراحت داشته باشند تاریخ را به ۱۸ آذر تغییر دادیم.

وی افزود: این برنامه ها را به رویانیان و استیلی هم نشان دادیم و آنها گفتند این برنامه را قبول داریم اما بازیکن مصدوم و محروم داریم. مگر سازمان لیگ باید بر اساس بازیکن محروم و مصدوم تیم ها برنامه ریزی کند؟ می خواستیم دربی جمعه باشد و همچنین بعد از ایام شهادت. ما اگر هر تصمیمی بگیریم همه ایراد می گیرند. چند وقت قبل به درخواست استقلال برای تعویق بازی جواب رد دادیم آنها ناراحت شده بودند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)