مرجع خبری پرسپولیس : 5 سال پيش كه مصطفي دنيزلي سرمربي پرسپوليس بود، باشگاه يك اتومبيل كوراندوي قرمز رنگ را در اختيار او گذاشت كه بعدتر به افشين قطبي و داريوش مصطفوي هم رسيد.

امسال هم كه دنيزلي به تهران آمده باشگاه براي رفاه حال او و همسرش يك اتومبيل SUV سورنتوي مشكي رنگ در اختيارش گذاشته و جالب اينكه آقا مصطفي خودش پشت فرمان مي‌نشيند و احتياجي به راننده ندارد. ظاهرا دنيزلي از رانندگي در تهران لذت مي‌برد هر چند از ترافيك‌هاي شديد بيزار است.

حل تمام مشكلات سرمربي از سوي باشگاه

مشكل ويزاي دنيزلي و همسرش طي مكاتباتي كه باشگاه پرسپوليس انجام داد، حل شد. همچنين مسوولان باشگاه پرسپوليس پس از ورود دنيزلي به ايران از اداره امور اتباع خارجي درخواست مجوز اشتغال به كار كرده‌اند تا قبل از بازي با ملوان كارت مربيگري و كارت بازي دنيزلي صادر شود، ضمن اينكه گفته مي‌شود به زودي براي دنيزلي و همسرش يك آپارتمان در شمال غرب تهران رهن خواهد شد تا دوران اسكان او در هتل آزادي به پايان برسد.

فيلم‌ها، جدول، برنامه و نتايج نيم فصل در اختيار دنيزلي

با درخواست مصطفي دنيزلي ليستي كامل از نتايج كليه بازي‌هاي پرسپوليس در نيم فصل اول به وي داده شد. همچنين جدول رده‌بندي ليگ، برنامه بازي‌هاي تيم در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا به زبان انلگيسي تنظيم و در اختيار سرمربي جديد پرسپوليس قرار گرفت. فيلم برخي از ديدارهاي پرسپوليس در نيم فصل اول هم در اختيار آقامصطفي قرار داده شده است و او سه-چهار بازی آخر پرسپولیس را به طور کامل تماشا کرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)