مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپوليس مي‌گويد وضعيت آمدن خلعتبري به پرسپوليس تا پايان روز چهارشنبه مشخص مي‌شود.

 

جمشيد زارع درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات اين باشگاه و مذاكره اين باشگاه با محمدرضا خلعتبري اظهار كرد: طبق صحبتي كه با مدير برنامه‌هاي خلعتبري داشتيم، او به ما اعلام كرد كه اين بازيكن از چند تيم اماراتي پيشنهاد دارد و در صورتي كه بخواهد در ايران بازي كند،‌ حتما به پرسپوليس خواهد آمد.

 

زارع ادامه داد: ما تا پايان امشب(چهارشنبه) براي پاسخ خلعتبري به پرسپوليس صبر مي‌كنيم، چرا كه ديگر زمان زيادي تا آغاز نيم فصل دوم باقي نمانده و بايد وضعيت بازيكنانمان مشخص شود.

 

وي همچنين درباره احتمال رفتن عليرضا حقيقي از پرسپوليس گفت: دنيزلي با خود من صحبت كرد و گفت اگر خود حقيقي مايل به رفتن است و با انتقال او پول خوبي هم به باشگاه مي‌رسد، من مخالفتي با جدايي او ندارم، اگر يك دروازه‌بان جوان و با آتيه كه فيزيك مناسبي دارد جذب كنيد در كنار معمارزاده از او استفاده خواهم كرد و مشكلي هم نخواهد بود.

 

زارع افزود: ما براي روشن شدن وضعيت حقيقي هم تا پايان امشب صبر مي‌كنيم و اگر باشگاه روسي تا آن زمان به ما جواب ندهد، ما ديگر اين پرونده را تمام مي‌كنيم و حقيقي هم در پرسپوليس مي‌ماند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه باشگاه پرسپوليس چه بازيكنان ديگري براي به خدمت گرفتن در نيم فصل دوم مدنظر دارد، گفت: ما غير از بازيكناني كه در فهرست خريدمان وجود دارند با بازيكنان ديگري مذاكره نخواهيم كرد. باشگاه پرسپوليس زايد را به خدمت گرفته و ديگر بازيكن خارجي جذب نخواهيم كرد. ضمن اين كه موضوع آمدن مهدوي كيا هم كاملا منتفي شد.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس همچنين درباره دستياران دنيزلي هم گفت: همان طور كه پيش از اين گفتيم دنيزلي يك دستيار ترك با خود مي‌آورد و ساير دستيارانش هم از مربيان ايراني خواهند بود. فكر مي‌كنم ظرف دو، سه روز آينده و با هماهنگي‌هايي كه با رويانيان انجام مي‌شود، دستياران جديد دنيزلي هم معرفي شده و كار خود را آغاز خواهند كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)