مرجع خبری پرسپولیس : هافبک چپ پای تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که با حضور دنیزلی نظم و دیسیپلین بار دیگر به اردوی سرخ پوشان تهرانی خواهد آمد.

 

محمد منصوری با بیان مطلب فوق اظهارداشت: مصطفی دنیزلی که ۵ سال پیش هم در راس کادر فنی تیم فوتبال پریسپولیس حضور داشت، با توجه به فوتبال زیبایی که در آن مقطع ارائه می‌داد از محبوبیت بالایی نزد مردم برخوردار است و هواداران راحت‌تر با وی ارتباط برقرار می‌کنند.

در خصوص حضور مصطفی دنیزلی در تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: حضور دنیزلی در تیم پرسپولیس در این شرایط می‌تواند برای پرسپولیس بسیار مفید باشد.

وی افزود: مصطفی دنیزلی مربی است که با توجه به تجربه و آشنایی که از پیش در مورد ایران و تیم پرسپولیس داشته، از محبوبیت بالایی نزد مردم برخوردار است. بنابراین هواداران راحت‌تر با وی ارتباط برقرار می‌کنند که این موضوع مسلما در روند و عملکرد تیم پرسپولیس تاثیر مثبت دارد.

 

منصوری همچنین در ادامه تصریح کرد: بدون شک نظمی که دنیزلی به تیم پرسپولیس می‌آورد، می‌تواند به بهبود شرایط تیم در نیم فصل دوم کمک کند. امیدوارم همه در کنار دنیزلی و در مسیر پیشرفت پرسپولیس تلاش کنند تا وی نیز بتواند به اهداف خود برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)